Jump to content

FuXx^

Użytkownicy
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About FuXx^

  • Rank
    Użytkownik
  1. FuXx^

    Instalacja Wiecej Niz 1 Aplikacji Na Raz

    Ano wlasnie Pod win mozna instalowac wiecej niz jedna aplikacje, naprzyklad gry, i wiekszosc programow. Na mac'u rowniez mozna instalowawc wiecej niz tyulko jedna aplikacje, hehe to akurat wiem, bo mam maca heheh
  2. Witam. Czy mozna instalowac wiecej niz jedna aplikacje w fedorce czy w ogóle w jakimkolwiek innym Linuksie Tak jak to jest w win czy innych oes'ach. A pisze o tym, bo jak naprzyklad zaciagam duza paczka update z sieci to nieraz chce sie cos zainstalowac a nie mozna ;/ Pozdrawiam
  3. Witam. Wlasnie wyczytalem w faq, ze jest modul jadra odpowiadajacy za odczyt danych z partycji ntfs. Mam srodowisko gnome. I niech mi ktos powie jak zamontowac te partycje zeby mozna bylo je odczytac, bo moge je montowac tylko pod rootem, albo po zalogowaniu sie na root na konsoli, i w mnt nie moge wejsc do parycji bo nie mam root. Jak zrobic zeby moc sie logowac z normalnego uztykownika. Wiem ze cos pewnie podobnego bylo, ale wszedzie jest jakies ntfs-3g ktorego ja nie mam tylko mam cos innego. Wiec nie chec ryzykowac i wole sie zapytac. Z gory dzieki za odpowiedz. I (_odrazu_ → od razu) ORT jak ktos moze powiedziec jakie fstab itd. zeby moc montowac automatycznie partycje i po przycisnieciu wylacz komputer, albo uruchom ponownie automatycznie sie odmontowaly.
  4. Dzieki bardzo za odpowiedz. Pozdrawiam
  5. Wiec tak jak w temacie. Jak zmusic fc6 zebym mogl korzystac z dodatkowych przyciskow w myszce i klawce. Myche mam mx518 korzystajaca z setpoint i klawke internet pro keybord korzystajaca z troche starszych sterow itouch. Pomoze mi ktos ? Szukalem i nic nie moglem znalezc na ten temat
  6. FuXx^

    Kernel 20.1 Panic - Fata Sync Exception

    Buehehe pozwol ze nie skomentuje, i polecam poczytac se news-net'a. Jesli nie wiesz co to jest to google.pl A wiec abstrachujac od tego co napisal piotr, jest moze ktos kto by mogl mi pomoc chociaz troche, albo naprowadzic na trop w/w problemu ?
  7. FuXx^

    Kernel 20.1 Panic - Fata Sync Exception

    LOL ? Jakiego glownego watku :| Z jakiego korzystas kernela ? Skoro u innych dziala to i u mnie musi, z tym ze nie wiem co dokladnie jest nie tak, a nie chce mi sie formatowac partycji i od nowa instalowac fedory, a chce zainstalowac stery do nvidi, a nie moge, bo one automatycznie sciagaja najnwoszego kernela z tego co sie orientuje.
  8. Witam. Nie bede sie za duzo rozpisywal, i niech mi nikt nie pisze ze byl taki temat bo mojego problemu znalezc nie moge. Tutaj daje link do fotki z bledem: http://www.fuxx.serv.prv.pl/fotka.jpg. Ogolnie odinstalowywalem go, instalowalem na nowo i nic. Wywalilem go przez yum remove, a pozniej zrobilem tak jak kazal exbros. I tez nic nie dalo. Ciagle ten sam blad. Dodam ze kernel 18 smiga bez zastrzezen. Co robic panowie, co robic ?
  9. No to wes teraz rob to make i make install i powinno isc gladko
  10. Witam. Chce sobie sciagnac stery do nvidi poprzez dodaj/usun. I gdy zbiera informacje wyskakuje ze albo nie ma polaczenia z serwerem(po angielsku pisze) albo korzysta z tego instalatora wlasnie jakas aplikacja, ale to drugie zdarzylo mi sie tylko raz. Wie ktos moze czego to moze byc przyczyna ? Z gory dzieki za info. Dodam ze to fedora 6.93 x86_64 UPDATE: Niech mi ktos powie czy te livna.org co jest na faq fedora moge dodac do swoich repo ? Aha i jeszcze jedno. Gdy mam dodane juz to repo jak moge je usunac ? Ale tak calkowicie macht un UPDATE Doszedlem do tego ze po wywaleniu repo livna.org, instalator sie uruchamia i moge normalnie instalowac rozne rzeczy, ale nie jestem w stanie zainstalowac kmod nvidia bez repo od livna albo freshrpms na ktorym nawet nie ma kmod nvidia ;/ Znalazlem na ftp livna pliki xorg-x11 i kmod nvidia testowe pod 7 ale to sa src.rpms i nie wiem jak z nich zainstalowac ;/ Niech mi ktos poda jakies repo pod fedore 7 6.93, a jesli nie ma to wracam do fedore 6 x64
  11. Witam. Tutaj mam cos takiego w pliku How to do on RedHat(sadze ze ten howto bedzie dobry, bo w koncu fedora jest z redhat) -------------recompile kernel (for Redhat Only)-------------------- Warning: Recompile kernel maybe damages the system by wrong steps, you better backup your system and data before recompiling kernel. ------------------------------------------------------------------- copy linux kernel to /usr/src #cp /anydir/ite_2ch/soft/linux-2.4.20.tar.bz2 /usr/src #cd /usr/src #tar jxvf linux-2.4.20.tar.bz2 delete the existed softlink "linux-2.4" #rm linux-2.4 (press "y" to ensure to kill the file) add the new soft link #ln -s linux-2.4.20 linux-2.4 get into /usr/src/linux directory #cd /usr/src/linux-2.4 config your kernel by run the command #make menuconfig Select options by your system Exit and save configuration make the kernel and modules files #make dep && make clean && make bzImage && make modules && make modules_install copy new kernel files to boot directory #cp /usr/src/linux-2.4/arch/i386/boot/bzImage /boot/vmlinuz-2.4.20 #cp /usr/src/linux-2.4/System.map /boot/System.map-2.4.20 re-link the soft links #cd /boot #rm vmlinuz (press "y" to ensure to kill the file) #ln -s vmlinuz-2.4.20 vmlinuz #rm System.map (press "y" to ensure to kill the file) #ln -s System.map-2.4.20 System.map you must modify your boot loader to boot with new kernel lilo: /etc/lilo.conf grub: /boot/grub/menu.lst add a new section with kernel to /boot/vmlinuz-2.4.20 If you use lilo for boot loader , you must run lilo before reboot. #lilo -v -v #reboot If you use grup ,you can reboot directly. #reboot After reboot system , enter uname -r to make sure the new kernel version. #uname -r (you will get the version of current kernel) About more detail of configuring kernel , please reference site: http://www.tldp.org/HOWTO/Kernel-HOWTO.html ( soft/Kernel-HOWTO-html.tar.gz is the package download from there.) A tutaj jest spakowany ten sterownik http://www.fuxx.serv.prv.pl/ite887x.rar
  12. Widze ze jednak nie ma mocnych na to.. no coz mowi sie trudno.
  13. FuXx^

    Linuksowy Deamon Tool ?

    Witam. Zwracam sie z pytaniem czy jest jakis linuksowy odpowiednik tegoz programu ?
  14. Witam. Mam kontroler i/o w komputerze poniewaz moja plyta glowna nie posiada portu lpt. I nie wiem jak zainstalowac sterowniki zamieszczone na plycie ;( Pomoze mi ktos ? Stery do kontrolera sa na http://www.fuxx.serv.prv.pl/ite887x.tar.gz Z gory thx za odpowiedz
  15. Kurcze.. wlaczam Lina i patrze, a tu nie dziala beryl.. ;/ wlacza sie niby dziala, ale zadnych fajerwerkow graficznych ani nic ;/ wie ktos moze co sie moglo stac ? nic nie przestawialem w berylu od momentu kiedy dzialal poprawnie :/
×