Skocz do zawartości

Fedora Core 6 A Sieć Wi-fi


jurek_cool

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Zacznę od tego że z (_linuxa_ → Linuksa) ORT jestem prawie całkiem zielony (umiem tylko tyle ile "liznąłem" na lekcjach SOiSK).

 

Chciałbym podłączyć się do sieci bezprzewodowej. Sieć jest przepuszczona przez router, a router działa jako Access Point. Jeżeli ktoś byłby na tyle miły to mógłby mi podać co i jak zrobić... najlepiej krok po kroku ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Zaczne od tego ze z (_linuxa_ → Linuksa) ORT jestem prawie calkiem zielony (umiem tylko tyle ile "liznalem" na lekcjach SOiSK).

 

Chcialbym podlaczyc sie do sieci bezprzewodowej. Siec jest przepuszczona przez router, a router dziala jako Access Point. Jezeli ktos bylby na tyle mily to móglby mi podac co i jak zrobic... najlepiej krok po kroku ;)

 

Njaszybciej i najlepiej bez konfiguracji karty WiFi na linuksie to wyposazyc sie w Acces Point'a który pracuje w trybie AP Client i Podpiac do niego antene a od kompa do AP podciac sie (_jush_ → juz) ORT po zwyklej skretce i nie ma problemów z konfigaracja sieci wtedy.

 

To moje takie krentactwo, (_napewno_ → na pewno) ORT nie o to Ci chodzilo ale jak ci nie wyjdzie z konf sieci WiFi to jedyne twoje rozwiazanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to teraz poczytaj Ten wątek

 

Są tam opisane oba sposoby: z wykorzystaniem modułu bcm43xx i odniesienia do metody z użyciem ndiswrappera. U mnie działają oba :) Pamiętaj, że jedna metoda wyklucza drugą (nie mogą być zainstalowane w tym samym czasie).

 

Powodzenia! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK. Zrobiłem wszystko tak jak było napisane, zaden błąd nie wyskoczył ale gdy próbowałem podłączyć się do sieci za pomocą system-config-network wyskoczyło mi takie coś:

 

Component: system-config-network

Version: 1.3.95

Summary: TB94e1a8fa sharedtcpip.py:176:route_update:TypeError: sequence item not a string or unicode object