exposelab.pl 0 Report post Posted June 15, 2011 Witam, co sądzicie o takim rozwiązaniu? http://www.novell.com/promo/suse/free-30days-expanded-support.html Przyznam, że wsparcie z Serbii (od Red Hat) czasem nie spełnia moich oczekiwań. Ktoś ma jakieś doświadczenia ze wsparciem Novella (dla RHEL)? pzdr. EL Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest Report post Posted June 15, 2011 Krótka piłka. Jeżeli zrezygnujesz ze wsparcia RH (a taka jest sugestia na stronie którą podałeś), to tracisz możliwość używania RHELa (koniec licencji na używanie znaków towarowych RH), co prowadzi cię do zakupu SLESa... marketing, nic więcej. Quote Share this post Link to post Share on other sites
exposelab.pl 0 Report post Posted June 15, 2011 Czytałem FAQ z tej strony i wiem czemu to ma służyć - zakładają na wstępie trzyletni proces migracji do SLES, zostawiają sobie jedna furtkę - możliwość przedłużenia tego okresu. W tym czasie nic nie tracę. Zmieniam wsparcie z RH na Novell. Updates provided by Novell are built from the source code of the updates that Red Hat publishes and makes available to the general public. Novell is providing Red Hat Enterprise Linux server support for a predetermined period of time so that customers have the flexibility to make the change to SUSE Linux Enterprise over a three-year period Pytanie czy ktoś miał z tym styczność? Jak to wygląda w praktyce? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest Report post Posted June 15, 2011 Nie chodzi mi tu o updaty, ale o licencję na używanie znaków towarowych Red Hata. Masz ją pod warunkiem wykupienia subskrypcji od Red Hata, a co za tym idzie masz u nich wsparcie. Jak rezygnujesz z subskrypcji, rezygnujesz z licencji na znaki towarowe Red Hata, co prowadzi do tego, że musisz usunąć ich produkt. Co innego jeżeli używasz CentOSa. Pozdrawiam Quote Share this post Link to post Share on other sites
exposelab.pl 0 Report post Posted June 15, 2011 Nie chodzi mi tu o updaty, ale o licencję na używanie znaków towarowych Red Hata. Masz ją pod warunkiem wykupienia subskrypcji od Red Hata, a co za tym idzie masz u nich wsparcie. Jak rezygnujesz z subskrypcji, rezygnujesz z licencji na znaki towarowe Red Hata, co prowadzi do tego, że musisz usunąć ich produkt. Co innego jeżeli używasz CentOSa. Pozdrawiam O rany. Wszyscy powtarzają to samo Przeczytałeś moje pytanie? Przeczytaj przy okazji FAQ na stronie, do której link podałem Quote Share this post Link to post Share on other sites