zmarekz Napisano Październik 30, 2006 Zgłoszenie Share Napisano Październik 30, 2006 Witam Na wstępie chciałbym przeprosić jeśli coś będzie niezrozumiałe z tego co napisze ale na swoje usprawiedliwienia mam to, że jestem początkujący w (_linuxie_ → Linuksie) ORT. Mam małą sieć ok 8 komputerów użytkownicy pracują na nich w Windowsie XP i tego nie moge zmienić. Chciałbym móc kontrolować ich uprawnienia co do możliwości uruchamiania różnych aplikacji w Windowsie XP oraz zmian różnych ustawień Windowsa (pulpit, rodzielczość itp) Narzędzie które jest w Windowsie XP niestety nie daje takich możliwość (Albo Administrator, Albo Gość ewentualnie jakis zwykły użytkownik ale nie ma możliwośći nadania mu poszczególnych uprawnień). Chciałbym na Fedorze postawić serwer użytkowników (o ile taki istnieje, może działać pod samą konsolą bez środowiska graficznego tak aby wymagał jak najsłabszego komputera) - coś jak Windows 2003 serwer. Do tego serwera, komputery z Win XP logowały by się i w zależności od wpisanego uzytkownika pobierały odpowiednie uprawnienia dla niego. Czy można coś takiego zrobić jeśli tak to jak ? Pozdrawiam i dziękuje za wszelką pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HAL9000 Napisano Październik 30, 2006 Zgłoszenie Share Napisano Październik 30, 2006 Wprawdzie nie jest to zbyt wygodne ale w xp jest narzędzie taki jak run->gpedit.msc i tam można ustawiać co się zechce niedogodność polega na tym że trzeba robić to na każdym komputerze indywidualnie aby to bardziej zautomatyzować polecam lekturę http://www.google.pl/linux?hl=pl&c2cof...=Szukaj&lr= znajdziesz chyba to czego szukasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...