Andrzej13 Napisano Listopad 15, 2006 Zgłoszenie Share Napisano Listopad 15, 2006 Mimo, że jestem raczej początkujący już przeprowadziłem kompilację kernela i o dziwo ze skutkiem pozytywnym. Wszystko działało poza oczywiście Nvidia, co jest zrozumiałe. Zgodnie z tym co przeczytałem mogę doinstalować sterowniki ze strony Nvidia. Lecz idąc za radą użytkowników forum nie zrobiłem tego. Mogę też przekompilować pakiet z Livny. Pomyślałem jednak czy nie lepiej utowrzyć własny pakiet z jądrem. Nie wiem czy dobrze kombinuję ? I tak po kolei: yumdownloader --source kernel rpm -Uvh kernel-<wersja>.src.rpm rpmbuild -bp --target $(uname -m) kernel<wersja>.spec cp configs/<żądany-plik-konfiguracyjny> .config make oldconfig make xconfig następnie konfiguracja, dalej, no i tu nie jestem pewien :?: make make modules_install czy też od razu :?: rpmbuild --target x86_64 -ba ~/rpmbuild/SPECS/kernel,wersja.spec A ponadto jak utworzyć tylko pakiet dla x86_64 bez "xen" oraz "kdump" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uosiu Napisano Listopad 15, 2006 Zgłoszenie Share Napisano Listopad 15, 2006 sciagasz srpm rpm -ivh kernel[...]src.rpm cd /usr/src/redhat/ cp *.* ~rpm-build/rpmbuild <-- uzyj tego: http://wiki.fedorapl.org/Devel/Buildrpmtree wczesniej su - rpm-build cd rpmbuild/SOURCES/kernel mv kernel-i686 .config make xconfig mv .config kernel-i686 cd ../SPECS rpmbuild --target=$(uname -m) kernel[...].spec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...