Skocz do zawartości

Intel Gma950 Dla Fedory 5

mariuszmati

Rekomendowane odpowiedzi

witam

zakupiłem notebooka fujitsusiemens, zdecydowałem się na fedora core 5 i ... klapa. nie ma sterowników do intel gma950. czytałem gdzieś, że jest to rodzina 945gm, ale...

czy ktoś mógłby mi polecić jakąś stronkę, na której znajdują się te sterowniki, bo przyznaję szukam i coś nie widzę. znalazłem jedynie coś takiego:

http://downloadfinder.intel.com/scripts-df...x*〈=eng

ale nie wiem jak to zainstalować. czytam readme, ale chyba jest (jak dla mnie ) oględnie napisana.....

czy ktoś mógłby mi wyjaśnić , krok po kroku (bo jestem raczej początkujący), jak zainstalować te sterowniki, albo podać jakieś nowe i też objaśnić jak to zrobić. i (_wogóle_ → w ogóle) ORT jak to postawić żeby to chodziło cacy. może są jakieś w postaci paczki rpm...?

a może fedora 6 ma już zaimplementowany teże sterownik...?

można pisać prywatnie.

pozdrawiam

witam

no dobrze, znalazłem coś takiego na http://download.fedora.redhat.com/pub/fedo...cts/aiglx/i386/ :

- xorg-x11-drv-i810-1.6.0-2.i386.rpm

- xorg-x11-drv-i810-devel-1.6.0-2.i386.rpm

rozumiem instaluię...

a co potem, jak to uwzględnić w sekcji device w xorg.conf (jak wygląda przyładowa składnia) - potrzebuję wyjaśnienia łopatologicznie)

a na ftp://rpmfind.net/linux/fedora/core/5/i38....3-3.1.i386.rpm - a może to zainstalować...?

różnica w numerach wersji - może to ma znaczenie....?

na stronce http://dl.atrpms.net/fc5-i386/atrpms/stable/ mam jeszcze (to chyba dla maksymalnej rozdzielczości ekranu):

- 915resolution-0.5.2-5.fc5.at.i386.rpm

może ktos wie , co się z tym dalej robi (o ile to konieczne) po zainstalowaniu pakietu?

sterowników intela nie mogę znaleźć, jedyne co mam, to tylko ze strony:

http://downloadfinder.intel.com/scripts-df...x*〈=eng

ale mam z tym problemy bo pewnie coś robię nie tak - pisałem wczesniej. oczywiście proszę o jakies porady.

oczywiście dzięki za pomoc i czekam na dalsze propozycje

pozdrawiam