NOX5TRON Napisano Styczeń 27, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Styczeń 27, 2007 Witam. jako ze jestem zielony w towrzeniu sieci na linuxe, to prosilbym o podanie konkretnych linkow do jakichs opisow, tutoriali jak to uruchomic zeby Fedora udostępniała internet dalej. z górzy dziekuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swiatex Napisano Styczeń 28, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Styczeń 28, 2007 http://swiatek.wordpress.com/maskarada/ to takie moje troszke prymitywne rozwiązanie, a co do udostępniania plików to zainteresuj się sambą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NOX5TRON Napisano Luty 4, 2007 Autor Zgłoszenie Share Napisano Luty 4, 2007 witam. mam pewien problem, ze skonstruowaniem nat+dhcp na linuxir (FC6) a wiec do rzeczy: -moj komputer jest w sieci lokalnej, ma adres: 192.168.0.39, DHCP chyba nie jest najwazniejszy. chce zeby moj komputer z FC6 miał adres 192.168.1.1 ktory nastepnie wychodzi dalej przez 192.168.0.39. i do tego na moim FC6 postawic DHCP ip tables jestem wstanie napisac ale nie bardzo wiem co dalej, oglnie nie wiem nic. z gory dzikuje za odpowiedz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TM. Napisano Luty 4, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Luty 4, 2007 1. Wyłącz niepotrzebne usługi 2. Skonfiguruj interfejsy sieciowe 3. Skonfiguruj iptables, gdy posiadasz stałe IP internetowe to do udostepniania połączenia internetowego na inne komputery używaj reguły iptables: iptables -t nat -A POSTROUTING -o wlan0 -j SNAT --to-source ip_kompa_gdzie_ma_isc_internet Napisz z czym masz problem. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...