Stiffler Napisano Luty 1, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Luty 1, 2007 Witam, chciałem sobie zrobić macmenu w gnome. Próbuje robić według tego: Mam spachowane gtk2 i teraz przychodzi do kompilacji macmenu i pojawie się błąd: http://www.gnomefiles.org/app.php/Mac_Menu..._GNOME_and_Xfce [stiffler@localhost macmenu]$ gcc -std=c99 -Wall -Werror -fno-strict-aliasing -DFOR_GNOME `pkg-config --cflags --libs libwnck-1.0 libpanelapplet-2.0 gconf-2.0` $CFLAGS $LDFLAGS -o $pkgname macmenu-applet.c /usr/lib/gcc/i386-redhat-linux/4.1.1/../../../crt1.o: In function `_start': (.text+0x18): undefined reference to `main' collect2: ld returned 1 exit status [stiffler@localhost macmenu]$ Jestem bardzo zielony z c/c++ więc prosze o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hadron Napisano Luty 25, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Luty 25, 2007 Mi sie udalo odpalic mac-menu z binarek ... powiedz jak skompilowales gtk2 krok po kroku dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stiffler Napisano Luty 26, 2007 Autor Zgłoszenie Share Napisano Luty 26, 2007 A skąd masz te binarki?:> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hadron Napisano Luty 26, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Luty 26, 2007 Przeczytałem tylko opisy instalacji, ale bez zpaczowanego gtk2 nie dziala ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stiffler Napisano Luty 27, 2007 Autor Zgłoszenie Share Napisano Luty 27, 2007 Mógłbyś wystawić to gtk2 spatchowane i ten macmenu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...