Skocz do zawartości

"zwis" Fedory 6

filu1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Jestem totalnym nowicjuszem jesli chodzi o linuksa.

Zainstalowałem Fedore bez wiekszych problemów, po instalacji wszytkko chodzilo bez zarzutu, lecz po kilku minutach "zwis".

Pierwszy raz zawiesiła się gdy szukalem okna terminala. Potem zauważyłem że wiesza sie w rózych sytuacjach:

1.Poszukiwania terminala

2.Bootowanie

3.Podczas proby podmontowania prtycji fat ( po kilku próbach zdązyłem)

4.Przegladanie tego forum

system sie blokuje nie mozna zrobic nic poza restartem, czasem po restarcie system sie wgrywa, ale wybrac uzytkownika moge tylko tekstowo, serwer x nie che wstać, po kolejnym resecie włacza sie gnome.

Nie wiem czy to kwestia jakis sterownikow bo jak powiedizalem poza wpisem w fstab nic nie zrobilem, zadnej aktualizacji, a przed dopisaniem system też sie wieszal:(

Z góry dziękuje za pomoc:)

Oto moj sprzęt:

Płyta główna:  
  Typ procesora   AMD Sempron 3000+  
  Nazwa płyty głównej   Gigabyte GA-K8NS (5 PCI, 1 AGP, 3 DDR DIMM, Audio, LAN)  
  Mikroukład płyty głównej   nVIDIA nForce3 250, AMD Hammer  
  Pamięć fizyczna   512 MB (DDR SDRAM)  
  Typ BIOS'u   Award Modular (10/19/05)  
  Karta graf   NVIDIA GeForce FX 5200 (128 MB) 
  HDD SEAGATE 150GB 

Ja przy takich zwisach miałem uszkodzoną płytę główną. Wymieniłem płytę główną i jak dwa lata temu skonfigurowałem sambę na linuksie tak do tej pory sie nic nie dzieje. Drugi przypadek to ruter na linuksie tsh sie zwieszał, po testach okazało sie że dysk mam uszkodzony wymiana dysku no i pomogło ruter działa od roku bez problemów. Ale niech sie wypowie ktoś bardziej doświadczony

Z góry dziękuje za pomoc:)

Z ta pomoca moze byc dosc ciezko...

Przyczyn takich zwisow moze byc kilka, ja obstawiam problem ze sprzetem: zle lub zbyt wysrobowane ustawienia w BIOSie, padnieta pamiec, sypiacy sie dysk, za slaby zasilacz, przegrzewajacy sie procesor/pamiec/grafika, uszkodzenie plyty glownej, uszkodzenie karty graficznej...