jurek_cool Napisano Luty 13, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Luty 13, 2007 Witam. Zacznę od tego że z (_linuxa_ → Linuksa) ORT jestem prawie całkiem zielony (umiem tylko tyle ile "liznąłem" na lekcjach SOiSK). Chciałbym podłączyć się do sieci bezprzewodowej. Sieć jest przepuszczona przez router, a router działa jako Access Point. Jeżeli ktoś byłby na tyle miły to mógłby mi podać co i jak zrobić... najlepiej krok po kroku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adams24 Napisano Luty 13, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Luty 13, 2007 Witam. Zaczne od tego ze z (_linuxa_ → Linuksa) ORT jestem prawie calkiem zielony (umiem tylko tyle ile "liznalem" na lekcjach SOiSK). Chcialbym podlaczyc sie do sieci bezprzewodowej. Siec jest przepuszczona przez router, a router dziala jako Access Point. Jezeli ktos bylby na tyle mily to móglby mi podac co i jak zrobic... najlepiej krok po kroku Njaszybciej i najlepiej bez konfiguracji karty WiFi na linuksie to wyposazyc sie w Acces Point'a który pracuje w trybie AP Client i Podpiac do niego antene a od kompa do AP podciac sie (_jush_ → juz) ORT po zwyklej skretce i nie ma problemów z konfigaracja sieci wtedy. To moje takie krentactwo, (_napewno_ → na pewno) ORT nie o to Ci chodzilo ale jak ci nie wyjdzie z konf sieci WiFi to jedyne twoje rozwiazanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pit664 Napisano Luty 13, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Luty 13, 2007 Najpierw musisz skonfigurować kartę wifi - jak podasz jaka to karta, to będzie można pomysleć o poradach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jurek_cool Napisano Luty 14, 2007 Autor Zgłoszenie Share Napisano Luty 14, 2007 Karta sieciowa to "Broadcom 802.11g sieciowy adapter" (a cały komputer to Fujitsu-Siemens AMilo por V2055). Router to model BR 604G firmy ASMAX. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...