Gość sabby7890 Napisano Kwiecień 30, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Kwiecień 30, 2007 Witam, Tak sobie oto chciałem popisać coś, co mobilizowałoby mnie do dalszej nauki języka - C++ Wymyśliłem sobie więc coś, co mogę pisać w nieskończoność, ale czego pisanie nigdy nie będzie nudne i dużo się przy tym nauczę - to jest oczywiście tylko nauka, tego niestety nikt nie skończy:) Piszę sobie taką biblioteczkę którą nazwałem libdx - wrapper DirectX -> SDL/OpenGL. Udało mi się nawet skompilować prosty tutorial DirectDraw pod Linuksem - inicjalizacja i przejście w tryb pełnoekranowy, 640x480:) Nie ma obsługi komunikatów itp, więc po wycięciu wszystkich komunikatów programik mi się po prostu zawiesza (wchodzi w nieskończoną pętlę) Chciałbym, aby moja biblioteka wymagała jak najmniejszej liczby zmian w kodzie, dlatego mam parę pytań int WINAPI WinMain <-- funkcja główna programów win Zrobiłem #define WinMain main Teraz program mi się odpala po wykasowaniu WINAPI (WinMain zamieniane jest na main), lecz co zrobić, by działał razem z WINAPI? Drugie pytanie: LPDIRECT3D9 lpDD; lpDD = Direct3DCreate9( D3D_SDK_VERSION ); lpDD to obiekt główny Direct3D. Wszystko jest ok, przeciążyłem operator= (nagłówek mam ze strony Microsoftu, więc znajdują się tam wszystkie funkcje:) ), jednak nie mogę rozkminić jednej rzeczy: lpDD->CreateDevice(D3DADAPTER_DEFAULT,D3DDEVTYPE_HAL,uchwyt, D3DCREATE_HARDWARE_VERTEXPROCESSING,d3dpp,&lpd3dev); Przecież -> mówi nam, że lpDD to wskaźnik, a wskaźnikiem nie jest. Programy te jednak pod Win się kompilują i działają. Co z tym zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość sabby7890 Napisano Kwiecień 30, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Kwiecień 30, 2007 Nieważne, funkcja ta zwraca wskaźnik do obiektu Sorki za zaśmiecanie forum... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
menth0l Napisano Maj 7, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Maj 7, 2007 Tak z ciekawości: mógłbyś wrzucić tutaj kawałek tego wrappera? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się