Krzysztof Prejs Napisano Październik 12, 2004 Zgłoszenie Share Napisano Październik 12, 2004 Chciałbym (po wejściu) zakupić z B2B FC3 ze wsparciem instalacyjnym, czy liczyć mógłbym równierz na telefoniczne wsparcie przy dowiązaniu Neostrady? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SlawekM. Napisano Październik 12, 2004 Zgłoszenie Share Napisano Październik 12, 2004 Nic tam nie widzialem o wsparciu telefonicznym. W sumie to pytanie powienienes skierowas do nich. Wyslij im maila albo zadzwon. pozdrawiam p.s. nie wydaje mi sie ze za 49zł (standart) ktos da jakies wparcie telefonczne, ale moge sie mylic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamus Napisano Październik 12, 2004 Zgłoszenie Share Napisano Październik 12, 2004 yyyyy, ale po co wsparcie? forum nie wystarczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AlienJR Napisano Październik 12, 2004 Zgłoszenie Share Napisano Październik 12, 2004 mirrory fedora+to forum ( a przy tym nierozelwalne z tym zagadnieniem stale lacze ) rozwiaze twoje wszystkie problemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się