JanuszWo Napisano Sierpień 31, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 31, 2008 Witam Pracując na laptopie lenovo r61i słyszę pochodzące chyba z dysku twardego regularne stukanie. Rodzi się w mnie podejrzenie, że może to być nadmiernie częste parkowanie głowicy. Faktem jest, że jest to podejrzenie, nie znam się bardzo dobrze na sprzęcie. Zawracam się więc z prośbą o uspokojenie ;-) oraz może sposób, jak samemu sprawdzić, czy wszystko jest ok. Wpisywałem już w forumowej wyszukiwarce parkowanie głowicy, wynik uspokajający. Pozdrawiam - JanuszWo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ponury Napisano Sierpień 31, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 31, 2008 Jakieś pół roku/rok temu czytałem że Linux jest szkodliwy dla dysków gdyż zbyt często parkuje głowicę. Robi to z oszczędności, a podobno jest to niedobre dla dysków. Dla pocieszenia powiem że my także mamy Linuksa PS: nawet odnalazłem coś takiego http://bytowisko.pl/?p=1002 tam jest także rozwiązanie problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Scorpion Napisano Sierpień 31, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 31, 2008 Qrcze ja mam juz prawie 30 000 a laptopa mam od maja ;/ I jak to jest na fedorze, bo to nawet szybko sie zmienia ;/ Czy winda robi takie samo swinstwo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ponury Napisano Sierpień 31, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 31, 2008 Ja mam swego od czerwca 2007 i... 341990 chyba przyzwoicie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordD Napisano Sierpień 31, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 31, 2008 Czy to się tyczy jedynie laptopów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...