exposelab.pl Napisano Czerwiec 15, 2011 Zgłoszenie Share Napisano Czerwiec 15, 2011 Witam, co sądzicie o takim rozwiązaniu? http://www.novell.com/promo/suse/free-30days-expanded-support.html Przyznam, że wsparcie z Serbii (od Red Hat) czasem nie spełnia moich oczekiwań. Ktoś ma jakieś doświadczenia ze wsparciem Novella (dla RHEL)? pzdr. EL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano Czerwiec 15, 2011 Zgłoszenie Share Napisano Czerwiec 15, 2011 Krótka piłka. Jeżeli zrezygnujesz ze wsparcia RH (a taka jest sugestia na stronie którą podałeś), to tracisz możliwość używania RHELa (koniec licencji na używanie znaków towarowych RH), co prowadzi cię do zakupu SLESa... marketing, nic więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
exposelab.pl Napisano Czerwiec 15, 2011 Autor Zgłoszenie Share Napisano Czerwiec 15, 2011 Czytałem FAQ z tej strony i wiem czemu to ma służyć - zakładają na wstępie trzyletni proces migracji do SLES, zostawiają sobie jedna furtkę - możliwość przedłużenia tego okresu. W tym czasie nic nie tracę. Zmieniam wsparcie z RH na Novell. Updates provided by Novell are built from the source code of the updates that Red Hat publishes and makes available to the general public. Novell is providing Red Hat Enterprise Linux server support for a predetermined period of time so that customers have the flexibility to make the change to SUSE Linux Enterprise over a three-year period Pytanie czy ktoś miał z tym styczność? Jak to wygląda w praktyce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano Czerwiec 15, 2011 Zgłoszenie Share Napisano Czerwiec 15, 2011 Nie chodzi mi tu o updaty, ale o licencję na używanie znaków towarowych Red Hata. Masz ją pod warunkiem wykupienia subskrypcji od Red Hata, a co za tym idzie masz u nich wsparcie. Jak rezygnujesz z subskrypcji, rezygnujesz z licencji na znaki towarowe Red Hata, co prowadzi do tego, że musisz usunąć ich produkt. Co innego jeżeli używasz CentOSa. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
exposelab.pl Napisano Czerwiec 15, 2011 Autor Zgłoszenie Share Napisano Czerwiec 15, 2011 Nie chodzi mi tu o updaty, ale o licencję na używanie znaków towarowych Red Hata. Masz ją pod warunkiem wykupienia subskrypcji od Red Hata, a co za tym idzie masz u nich wsparcie. Jak rezygnujesz z subskrypcji, rezygnujesz z licencji na znaki towarowe Red Hata, co prowadzi do tego, że musisz usunąć ich produkt. Co innego jeżeli używasz CentOSa. Pozdrawiam O rany. Wszyscy powtarzają to samo Przeczytałeś moje pytanie? Przeczytaj przy okazji FAQ na stronie, do której link podałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się