Aleksander2 Napisano Maj 27, 2014 Zgłoszenie Share Napisano Maj 27, 2014 ROLA: Osoba na stanowisku Quality Assurance Specialist odpowiedzialna jest za analizę i weryfikację poprawności działania rozwiązań w obrębie systemów CRM. Analizuje dokumentację techniczną pod kątem poprawności funkcjonalnej oraz buduje na jej podstawie scenariusze testów. Odpowiedzialna jest za poprawne funkcjonowanie środowisk testowych, przygotowanie scenariuszy testów, raportowanie procesu testów oraz zgłaszanie wszelkich wątpliwości do zespołu implementacji. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Testowanie poprawności działania oprogramowania Analiza i zgłaszanie niespójności dokumentacji technicznej systemów Projektowanie i realizacja rozwiązań ułatwiających testowanie aplikacji – scenariusze testów Tworzenie raportów z przeprowadzonych testów Wspieranie prac analitycznych zespołu implementacyjnego Świadczenie usług trzeciej linii wsparcia Wsparcie w procesie analizy wymagań klienta WYMAGANIA PODSTAWOWE: Minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku Windows XP/2003/Windows 7 MS Office SQL (mile widziany Oracle/MS SQL) Praca z bugtrackerem MILE WIDZIANE: Jira system HP Quality Center HTML, VBA iOS Selenium OFERUJEMY: Stabilne warunki zatrudnienia; Możliwość długoterminowej współpracy Aplikować można poprzez stronę internetową http://strefainzyniera.pl/index.php/oferta_pracy/207414/quality-assurance-specialist-#.U3Y_J9KSxFM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się