Skocz do zawartości

Kategorie W Kliencie Pocztowym Widziane Nie Tylko Lokalnie


FC4B

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, szukam rozwiązania i może ktoś byłby mi w stanie pomóc. 

 

Pracownicy firmy dla której postawiłbym serwer pocztowy korzystają z kont pocztowych dedykowanych tylko dla nich, oraz jednej wspólnego konta pocztowego. Wszyscy korzystają z outlooka.

Na tym wspólnym koncie pocztowym jeżeli któryś z pracowników odczytanego e-maila dodaje go do kategorii ze swoim imieniem i nazwiskiem, wtedy e-mail zostaje oznaczony kolorem dopasowanym do kategorii oraz istnieje wtedy możliwość np sortowania tymi kategoriami itp.

 

5WwYkow.jpg

 

Oznaczone kategorie widzą wtedy wszyscy, którzy łączą się z tą skrzynką. Za ten mechanizm odpowiedzialny jest program CodeTwo Public Folders. Ten program musi być zainstalowany na jednostkach z outlookiem oraz na jednej jednostce która jest serwerem tego programu. Bez CodeTwo Public Folders można na outlooku oznaczać maile kategoriami ale widoczne są tylko lokalnie, nie zobaczą już ich użytkownicy na innych jednostkach. 

 

Czy zna ktoś jakiś inny sposób, który po oznaczeniu maila kategorią widoczny byłby dla wszystkich korzystających z jednego konta e-mailowego?

 

Na pewno odpada tworzenie folderów i przenoszenie maili do nich.

 

Pozdrawiam

 

 

Edit:: na Thunderbirdzie etykiety działają bez problemu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...