Skocz do zawartości

Partycja Fat32

Sahin

Rekomendowane odpowiedzi

Ponieważ jestem początkujący musiałem, z powodu bałaganu który zrobiłem, przeinstalować FC3 :D I teraz mam problem z uzyskaniem pełnego dostępu do partycji FAT32. Wcześniej ten problem nie występował, nie wiem dlaczego teraz tak się dzieje. Chodzi mi o to, że mogę tworzyć katalogi i kopiować pliki na tą partycję w dowolne miejsce i z dowolnym zagłębieniem. Problem występuje dopiero gdy zaczynam urzywać jakiegoś programu, np. pobieram coś za pomocą Opery z sieci i chcę zapisać w katalogu /mnt/win_d/Pobieranie/ lub gdy urzywam Cedegi do instalacji gier. Jak uzyskać pełny dostęp :?: Próbowałem chyba wszystkich wpisów do fstab jakie są na tym forum i nic, dalej jest tak samo :( .

Spróbuję, dzięki, ale mam pytanko :D W obu systemach używasz tej samej Opery :?: Jak to zrobiłeś, bo mi by się to bardzo przydało. Denerwuje mnie importowane co jakiś czas i ręczna edycja zakładek. Chciałbym mieć cały czas takie same w obu systemach :D

Spróbowałem, ale nic z tego. Udało mi się z innym wpisem:

/dev/hda5 /mnt/win_d vfat rw,auto,umask=000,quiet 0 0

Dzięki za pomoc :D

Pdobnie robiłem w czasach gdy jeszcze miałem windę - thunderbird miał wspólny katalog pod windą i linuksem. Opery nie używam, ale pewnie ma możliwość ustawienia, w którym katalogu trzymasz pocztę. Teraz wystarczy tylko odpowiednio podlinkować sobie (ln -s /katalog/z/poczta/w/operze/win /home/sahin/katalog/z/poczta/w/operze/lin. Powinno działać.

Samo podlinkowanie nie wystarczy.

Jeżeli Operę w Windowsie masz całą na Fat32 to tam nie trzeba nic zmieniać (ja mam Xp, więc i tam musiałem zmienić)

Na początek na wszelki wypadek zrób sobie backup ~/.opera

Następnie należy wywalić wszystko z tego folderu poza opera6.ini

Edytujesz go i zmieniasz niektóre ścieżki.