daimon666 Napisano Marzec 19, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Marzec 19, 2005 Czołem !! Jestem początkujący i mam dylemat. Yum czy Apt ? Z czego korzystacie i co polecacie ? Dzieki za wskazówki. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AlienJR Napisano Marzec 19, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Marzec 19, 2005 i to i to... przekonaj sie sam.. podobno yum szybszy bo na bazie sqlite oparty.. mi bardziej sie podoba apt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gryhild Napisano Marzec 19, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Marzec 19, 2005 Witam!! W teorii to za bardzo nie wiem czym to się różni!! W praktyce chyba nazwą :] Ja używam (_yum'a_ → yuma) ORT no i jest spoko!! Do obu są zresztą nakładki graficzne więc żaden problem :] Chyba trza sobie wytestować poprostu i już :] POZDROWIONKA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lszk Napisano Marzec 19, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Marzec 19, 2005 A czy jest jakiś powód, żeby nie używać obu na raz? Ja obecnie co prawda używam wyłącznie apt, ale (_yum'a_ → yuma) ORT kiedyś razem z nim użytkowałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
daimon666 Napisano Marzec 19, 2005 Autor Zgłoszenie Share Napisano Marzec 19, 2005 Hmmm, skoro można używac obu naraz to nie ma problemu. Ale co do nakładek graficznych to synaptic lubi sięsypnąć od czasu do czasu. Ale próbuję. Dzięki !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość _PaT Napisano Marzec 19, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Marzec 19, 2005 Jeśli masz sprzęt 64-bitowy to tylko yum - apt na razie sobie nie radzi. Osobiście używam (_apt'a_ → apta) ORT, ale ostatnio (za sprawą 64-bitów) coraz częściej pojawiają się głosy, że to właśnie yum jest adresowany dla Fedory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...