Skocz do zawartości

Instalacja Mozilli

drawdew

Rekomendowane odpowiedzi

Kochani, mam problem z instalacją Mozilli.

Najpierw ściągnałem wersję ze strony producenta zainstalowałem i nic (nie chce się uruchomić po instalacji). Potem walczyłem z apt-get, najpierw odinstalowałem to co wczesniej zainstalowałem a potem za pomocą synaptica zainstalowałem mozille. Niestety dalej nic, katalog jest, ale aplikacja się nie uruchamia. Wpisuje co by uruchomil mozille to wyskakuje firefox albo nic sie nie dziej. O co chodzi???? Osobiscie wole Mozille niż firefoxa ale nie wiem jak to zrobic.

Mam FC3 i jestem zielonym pingwinem

Pozdrawiam

Najpierw ściągnałem wersję ze strony producenta zainstalowałem i nic (nie chce się uruchomić po instalacji).

Uruchomiłeś plik /usr/local/mozilla/mozilla? Wyskakuja jakieś błędy jak uruchomisz w terminalu?

Z tego co pamiętam, to po zainstalowaniu wersji z mozilla.org trzeba najpier uruchomić ją z roota, by nadały się plikom odpowiednie uprawnienia.

No nareszcie się udało.(':D')

Podaje przepis, który u mnie się sprawdził a że jestem dopiero początkujący to zajęło mi to kilkanaście godzin ;)

Po pierwsze w walce z instalacja Mozilli poznałem ciekawe narzędzie w postaci Yum-a i nakładki Yum Extender. POLECAM.

Dodałem wszystkie możliwe repozytoria w Yumexie (nie wiem dlaczego te kde nie dziłają) i tam znalazłem nową mozille 1.76 (repzytorium development- chyba ta to sie nazywa). Zaznaczyłem zainstalowałem i qrna działa. Potem zapodałem stronke z polskim interfejsem i już mam POLSKA MOZILLE. Świetnie.

Inne instalacje ściągniętych pakietów u mnie nic nie dało.

Pozdrawiam

Uradowany zielony pingwin

znalazłem nową mozille 1.76 (repzytorium development- chyba ta to sie nazywa).

Nie zaktualizowałeś sobie przypadkiem systemu do wersji development? Jeśli tak, to może Cię spotkać niemiała niespodzianka (szczególnie jeśli nie jesteś jeszcze zaawansowanym użytkownikiem i nie wiesz jak w niektórych sytuacjach podnieść system).