Skocz do zawartości

Kernel Panic... :(

WeRen

Rekomendowane odpowiedzi

To moj pierwszy pościk na tym forum, szkoda ze w takiej okoliczności, ale mus to mus... Mam taki problem: Kulturalnie sobie używałem Up2date (wiem ze różnie z nim bywa, ale zawsze mi działał :D ) aż pewnego razu gdy pobrałem sobie paczuszki up2date zaczał je wgrywać... pierwsze co to wgrał najnowsze jajko, a potem zaczął wgrywać jakieś biblioteki. Wszystko by było dobrze gdyby nie fakt że wystąpił jakiś błąd przy instalacji jakiegoś rpm'u bodajże glibgcc (albo coś tam... na pewno początek glib... :P ). Po uruchomieniu systemu ponownie chciałem spróbować ponowić próbe aktualizacji owych paczek ale ku mojemu zaskoczeniu system się nie włączył :/ KERNEL PANIC :/ na samiutkim początku po wybraniu w GRUBie odpowiedniej pozycji,zaczęło się chyba łądować jajko (nie wiem, jestem jeszcze początkujący) ale wyświetliło się coś takiego i koniec: ...exec of init (/sbin/init) failed!!! :2. Pierwsze co spróbowałem aby to naprawić uruchomiając system za pomocą linux rescue z płytki fedory. Chciałem sobie wpisać chroot /mnt/sysimage no a otrzymałem odpowiedź: chrot: cannot execute /bin/sh : No such file od directory. Od _Pata dostałem takie polecenie fsck.ext3 -f -v /dev/hdb1 (umnie linux znajduje się na oddzielnym dysku podłączonym jako slave). Ale ta opcja też nie pomogła...

Nie wiem co mam z tym fantem zrobić... nie chce się dać pokonać głupiemu up2date'owi hehe... Jeśli macie jakieś pomysły byłbym wdzięczny za pomoc :)

Proponuje podczas odpalania w grubie, jesli domyslnie laduje sie nowe jajko, wybrac jajko poprzednie. ZNaczy jesli masz liste to poprostu klikasz strzalke w dol i zaznaczasz starsze jajko, a jezeli nie pojawia ci sie lista, to z tego co pamietam musisz nacisnac dowolny klawisz i wtedy pojawi sie lista i wybierzesz staresze jajko i zobaczysz czy to nie jest wina tego nowego, lub jakis niezgodnosci z nim.