2-D Napisano Maj 27, 2004 Zgłoszenie Share Napisano Maj 27, 2004 Jestem kompletnym nowicjuszem, więc sprawa będzie prosta: Jeśli skompiluję wszystkie pakiety *.src.rpm z SRPM'ów fc2 to otrzymam pakiety na moją architekturę procesora (czyli 4 CD ze wszystkimi pakietami fc2, tylko że *.i686.rpm, które będę mógł zainstalować jak oryginalne binaria fc2), tak? Jeśli tak, to czy te pakiety (*.src.rpm) można skompilować "od razu" z ich pierwotnej postaci do pakietów *.rpm (*.src.rpm --> *.rpm), czy trzeba je najpierw gdzieś zainstalować, a póżniej skompilować? I jeszcze jedno: Do czego służą pliki *.hdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...