mAllOw Napisano Sierpień 2, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 2, 2005 Witam serdecznie Od razu powiem ze jestem zielony w Linuksie bo mam go od paru dni. Potrzebuje tak skonfigurowac RedHat 9 aby byl on serwerem. No i serwer ma byc routerm, z natem. Chcialbym jeszcze aby mial obcianie pasmaprzypisane do mac adresow kart sieciowych... czy ktos wie jak takie cos zrobic? Kroczek po kroczku? Z gory dzieki Pamietajcie prosze, ze jestem kompletnie zielony pozdro, [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wachu0809 Napisano Sierpień 2, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 2, 2005 ja bym np skozystal z wyszukiwarki takich tematow jest bardzo duzo i dowiesz sie z nich wszystkiego co cie interesuje np : tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemk Napisano Sierpień 2, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 2, 2005 po pierwsze: ma byc serwerem czego? po drugie: jesli ten serwer ma nie byc chlopcem do bicia domoroslych 'chakierow' czy intranetowym warsztatem, to od razu zmienilbym rh9 na fc4. Po instalacji od razu zaktualizowalbym system. po trzecie: wszystko o co pytasz mozna znalezc na tym forum za pomoca wyszukiwarki. dodatkowo mozesz przeczytac TO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAllOw Napisano Sierpień 2, 2005 Autor Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 2, 2005 To ma byc serwer do bezprzewodowej sieci internetowej dzialajacy tylko tak jak napisalem w pierwszym poscie... Startuje z mala firma zajmujaca sie dostawa internetu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...