Nowyaa Napisano Sierpień 4, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 4, 2005 Nie mogę kopiować, przenosić plików do katalogów (chciałem przenieść plik do utworzonego przez siebie folderu, lecz dostałem komunikat że nie mam takich uprawnień) Nie mogę nadpisywać plików (chciałem zapisać zmodyfikowany plik systemowy) lecz dostałem ponownie komunikat że nie mam takich uprawnień i żebym skontaktował się z administratorem. Używam Fedory Core 3 Jestem laikiem jeśli chodzi o Linux czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć jak mogę rozwiązać ten problem? Z góry wielkie dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemk Napisano Sierpień 4, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 4, 2005 Jestem laikiem jeśli chodzi o Linux czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć jak mogę rozwiązać ten problem? nie masz uprawnien do wykonania opisywanych operacji! wykonuj je jako root albo nadaj sobie odpowiednie uprawnienia (polecenia chown, chmod). Poczytaj o podstawach linuksa, tam na pewno jest o tym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...