nibler Napisano Wrzesień 5, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 5, 2005 Witam Mam taki problem: Chciałem zainstalować sobie flash-plugin. Znalazłen na sieci, (_ściągnołem_ → ściągnąłem) ORT na dysk, rozpakowałem, zabieram sie do sprawy a tu psikus : [root@localhost install_flash_player_7_linux]# sh flashplayer-installer ERROR: Your architecture, \'x86_64\', is not supported by the Macromedia Flash Player installer. Wie ktoś może jak to rozwiązać?? Tylko mam prośbę, z wykształcenia jestem medykiem więc piszcie tak abym i ja coś z tego zrozumiał Pozdrawiam i z góry dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lszk Napisano Wrzesień 5, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 5, 2005 Musisz ściągnąć wersje flasha pod 64 bitowe procki. Jeżeli mnie pamięć nie myli, to ktoś linka podawał w shoutboxie już dość dawno temu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mysio Napisano Wrzesień 5, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 5, 2005 Było to już : http://www.fedora.pl/forum/index.php?showt...c=6170&hl=flash Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...