**Marcin Napisano Wrzesień 5, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 5, 2005 Jestem dośc początkujący w linuksie wiec zrozumcie Mam mały problem....chciałem skompilować pod FC4 nową wersję kernela...jednak po kompilacji zawsze mam komunikat że nie można podmountować root-a mam dysk sata i system plików ext3 więc dałem by kontroler sata i obsługa ext3 była na stałe w kernelu....jednak efekt jest ten sam pomyślałem że problem jest z obsługą sata więc zainstalowałem linuksa na dysku ide z konfigiem z działajacej instalacji...efekt taki sam spróbowałem więc działające jądra zbootować bez pliku initrd i się okazało że wtedy też pokazuje taki komunikat wypakowałem initrd i podmoutowałem go i sie okazało z to spakowany /proc jest znalazłem na PLD opis jak uaktualnić /proc pod nowy kernel...tylko ze dla PLD a nie fedory... w zwiazku z tym mam kilka pytań: 1. czy da się zbootować jądro nie tworząc dla niego initrd tak by partycja z rootem była widoczna dla niego 2. jak w fedorze wygenerować initrd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lszk Napisano Wrzesień 5, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 5, 2005 PO CO kompilujesz nowe jajo, a nie ściągasz przez yuma :?: :?: Tylko to mi powiedz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...