WlodiEXP Napisano Październik 9, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Październik 9, 2005 Mam nastepujacy problem: Montuje wg http://faq.fedora.pl/#ntfs partycje ntfs (dysk: 1,2 partycja pod ntfs, 3 partycja pod ext3) tu wszystko idzie oki natomiast przy NRFS FAQ w linijce mount /dev/hda1 /mnt/windows -t ntfs -r mount: special device /dev/hda1 does not exist co teraz mialbym zrobic (to ze jestem doszczetnie zielony z Linuksa to juz widac ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
@perl Napisano Październik 9, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Październik 9, 2005 co teraz mialbym zrobic troszke pomyslec ...a potem poszukac na forum (taki niezauwazalny przycisk 'szukaj' na gorze strony forum ) bo bezsensu jest wpisywanie polecen w ktorych nie wiesz o co chodzi, w tym wypadku najwidocznie nie masz dysku hda1, najprawdopodobniej masz dysk na sata lub tez na pata tylko ze na innej partycji masz ntfsa wytlumaczenie zapisu hda1: - hd - oznacza dysk pata - a - oznacza dyski podpiete jako 'primary master' (b - 'primary slave' itd.) - 1 - oznacza numer partycji na tym dysku jezeli chcesz zobaczyc jak nazywaja sie twoje partycje to wpisujesz jako root polecenie: fdisk -l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WlodiEXP Napisano Październik 10, 2005 Autor Zgłoszenie Share Napisano Październik 10, 2005 Wielkie dzieki. (_jush_ → już) ORT wszystko dziala a co do uzywania tego ze sie czegos nie wie, to (_jush_ → już) ORT pisalem ze jestem zielony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...