gwiazdor_online Napisano Listopad 22, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Listopad 22, 2005 Zwracam się do programistów o pomoc z okiełznaniem podglądania nasłuchiwanych na karcie pakietów za pomocą biblioteki PCAP (libpcap). W internecie znalazłem pełno przykładowych programów dla tej biblioteki, ale jedyna rzecz którą potrafią, to wypisać skąd, dokąd i w jakiej wielkości szedł dany pakiet. Mnie zależy natomiast, aby obejrzeć zawartość. Proszę obeznanych o jakąś podpowiedź lub przykładową implementację, a obiecuję podzielić się w przyszłości gotowym programem Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abc Napisano Listopad 22, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Listopad 22, 2005 Nie znam się na tym zabardzo, ale tu znalazłem coś co może Ci się przydać. Chodzi o funkcję pcap_loop (ew. pcap_dispatch). Na dole tej stony jest link do przykładowego kodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gwiazdor_online Napisano Listopad 22, 2005 Autor Zgłoszenie Share Napisano Listopad 22, 2005 Wymieniona przez Ciebie funkcja ma na celu zapętlenie przechwytywania pakietów, natomiast nie stanowi o ich treści. Przykładową implementację sniffex.c uprzednio sprawdziłem, ale jeśli sprawdziłbyś u siebie, to także zobaczyłbyś, że nie ma tu nic o wyświetlaniu treści pakietów Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
!Ci Napisano Listopad 22, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Listopad 22, 2005 No a nie ma jakiegos man'a do tej biblioteki dolaczonego?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...