rudyka Napisano Styczeń 20, 2006 Zgłoszenie Share Napisano Styczeń 20, 2006 Jestem początkującym użytkownikiem (_linuxa_ → Linuksa) ORT na oguł niemiałem styczności z linuxem. Czy Fedora 4 jest przetłumaczona w calości na język Polski? Wiem że jest to pytanie bez sensu ale proszę o odpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patpi Napisano Styczeń 20, 2006 Zgłoszenie Share Napisano Styczeń 20, 2006 w całosci nie... ale w wystarczajacej czesci dla Ciebie. Naprawde Fedora jest pod tym wzgledem b.dobra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomis Napisano Styczeń 21, 2006 Zgłoszenie Share Napisano Styczeń 21, 2006 Fedora jest po Polsku, tylko niektóre programy są nie po Polsku albo w części po Polsku, ale generalnie nie ma problemów, bo te wszystkie najczęściej używane programy są całkiem spolszczone. Powiem tak według mnie jest prościej niż pod windows. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Zuk87 Napisano Styczeń 21, 2006 Zgłoszenie Share Napisano Styczeń 21, 2006 http://i18n.redhat.com/cgi-bin/i18n-status i wybierz sobie polish lub overal status. Przekonasz się na ile jest spolszczona FC (dane dla FC5). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rudyka Napisano Styczeń 23, 2006 Autor Zgłoszenie Share Napisano Styczeń 23, 2006 Wszystykim dzia widze że nie ma tu jak na innych forach że wszyscy od razu co za debilskie pytanie(tu mnie każdy ciepło przyjoł) Podaoba mi się na tym forum mili ludzie. A mam jeszcze jedno pytanko Czy kde i gnome są spolszczone w całości chodzi mi głównie o okna czy są w naszym ojczystym języku i meni ale z tego co powiedzieliście domyślam się że tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...