narrow Napisano Marzec 17, 2006 Zgłoszenie Share Napisano Marzec 17, 2006 mam strone w internecie i wszyskto dziala ta sama strone wgralem na swoj serwer ktory niedawno postawilem na Fedora 4 i co sie okazuje = zero polskich znakow dlaczego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Other Napisano Marzec 17, 2006 Zgłoszenie Share Napisano Marzec 17, 2006 dlaczego? Pewnie dlatego, że Fedora ma ustawione domyślne kodowanie UTF-8 a pod m$ Windows jest ISO-9959-2 ^^ Chociaż nie znam się, ale jeżeli chodzi o zccionki to pewnie to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
walwat Napisano Marzec 17, 2006 Zgłoszenie Share Napisano Marzec 17, 2006 Zmień w pliku konfiguracyjnym /etc/httpd/conf/httpd.conf wpis "AddDefaultCharset UTF-8" na "AddDefaultCharset ISO-8859-2". walwat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gwiazdor_online Napisano Marzec 17, 2006 Zgłoszenie Share Napisano Marzec 17, 2006 Panowie, a skąd wy wiecie, że kolega ma kodowanie iso w pliku html Poza tym jeżeli w nagłówku pliku html się poda kodowanie, to chyba serwer się nie powinien wtrącać... przynajmniej u mnie tak jest... Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
narrow Napisano Marzec 18, 2006 Autor Zgłoszenie Share Napisano Marzec 18, 2006 piekne dzieki dla WALWAT juz jest lepiej ale nie widzi mi literka "ą" i duże "Ś" czym to moze byc spowodowane?? pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
walwat Napisano Marzec 18, 2006 Zgłoszenie Share Napisano Marzec 18, 2006 Sprawdź czy masz zainstalowany pakiet "php-mbstring", jak nie to zainstaluj - jest w repozytorium. Daj znać czy pomogło - inni też skorzystają. walwat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...