cygii Napisano Sierpień 3, 2006 Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 3, 2006 Czy moglby mi ktos wytlumaczyc jak sie instaluje sterowniki do graficznej Intel Graphics Media Accelerator 900. Pacuje na HP nx6110, Fedora Core 4 . Nigdzie tego nie moge znalezc wiec prosze o pomoc. Paczke juz sciagnalem wyrzucilo mi cos takeigo WARNING: YOUR X SERVER SEEMS TO BE RUNNING! The script can not update your kernel modules while the X server is running. Aborting Package is installed, but not configured. You'll need to use rpm -e to remove this package before re-installing. Jestem laikiem w instalowaniu sterow. please help ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mysio Napisano Sierpień 4, 2006 Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 4, 2006 Fedora Core 4 Następny, człowieku Fedora 5 nic nie kosztuje więc ją ściągnij, a na pewno problemu mieć już nie będziesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FLinuX Napisano Sierpień 4, 2006 Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 4, 2006 Tez sie zbytnio nie znam, ale (_sprubuj_ → spróbuj) ORT tak: Wydaje mi sie ze musisz wylaczyc X`y, i zrobic to w trybie konsoli. Mozesz to zrobic poleceniem init 3 A instalujac paczke sprobuj uzyc przelacznika "-U" to ci moze pomoc. Polecenie: rpm -Uvh nazwa_paczki.rpm Jesli wszystko pojdzie dobrze restartujesz X`y poleceniem: init 5 Powodzenia (tak mysle ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cygii Napisano Sierpień 4, 2006 Autor Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 4, 2006 Następny, człowieku Fedora 5 nic nie kosztuje więc ją ściągnij, a na pewno problemu mieć już nie będziesz Co sie tak stary przyczepiles do tej 5, jak bede mial ochote zmienic na 5 to zmienie. A narazie mam inne problemy i tym chce sie zajac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...