Skocz do zawartości

Co Myślicie ?


LordXax

Rekomendowane odpowiedzi

Co myślicie o Fedorze ???

Fajna jest ???

 

Powiedzcie jakie jest wasze zdanie o tym systemie. Jestem mega początkujący i nie wiem czy sobie poradze ?? :blink: :shock:

 

Poza tym nie wiecie czy będzie mi działał modem Motorola Surfboard SB5100 USB na standardowym Kernelu??

 

Czy nie ma problemów gzy ma się równocześnie Win'a XP. Bo niedawno miałem mandrake'a i problemy były :( .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co myślicie o Fedorze ???

Jesli o mnie chodzi to Fedora Core bardzo mi sie podoba, no i jest "fajna" ;)

Powiedzcie jakie jest wasze zdanie o tym systemie. Jestem mega początkujący i nie wiem czy sobie poradze ??

Swoje zdanie o systemie wyrazilem juz wyzej. Mysle ze bez problemu powinienes sobie poradzic.

Poza tym nie wiecie czy będzie mi działał modem Motorola Surfboard SB5100 USB na standardowym Kernelu??

Powinien dzialac. Po chwili szukania w Google znalazlem ten link: http://newbie.linux.pl/?id=forum&kategoria...ia=5&show=36676 Jesli troche bys poszukal to z pewnoscia znalazlbys jakis opis instalacji rowniez pod USB ;)

Czy nie ma problemów gzy ma się równocześnie Win'a XP. Bo niedawno miałem mandrake'a i problemy były

Z tego co mi wiadomo to sa problemy. Problem byl poruszany na forum i jesli poszukasz, to (_napewno_ → na pewno) ORT znajdziesz odpowiedz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co mi wiadomo to sa problemy. Problem byl poruszany na forum i jesli poszukasz, to (_napewno_ → na pewno) ORT znajdziesz odpowiedz.

Przeszukałem forum pod kątem windowsa i w sumie nie znalazłem rozwiązania

 

Dopóki w mandraku nie odpaliłem neta to za bardzo nie działał w winie.

Podobnie było z grafiką.

 

Czy z fedorą wytwarza się podobne "Powiązanie" :?: :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto