Adalberd Napisano Kwiecień 8, 2006 Zgłoszenie Share Napisano Kwiecień 8, 2006 Witam Jestem początkujacy i chce nauczyc sie (_linuxa_ → Linuksa) ORT. Do tego zainstalowałem fedore. Moja konfiguracja dyskowa to 2 dyski na jednym winda na drugim fedora 5 primary master windows 3 partycje C, D, E secondary master dysk dla fedory 5 literka dysku: F Zainstalowalem FC5 na dysku F. Wszystko ładnie poszło, ale nie mam menu wyboru uruchamia sie windows jak kiedys... Wlozylem cd1 FC i probowale na rozne sposoby konfigurowac ten GRUP ale za kazdym razem mam komunikat " W systemie nie zainstalowana zadnych pakietów z jądrem...." Wiem, ze to banalny problem ale ja jestem zielony totalnie jak narazie. Prosił bym o pomoc zrozumialem jezykiem dla poczatkujacego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaro33 Napisano Kwiecień 8, 2006 Zgłoszenie Share Napisano Kwiecień 8, 2006 secondary master dysk dla fedory 5 literka dysku: F Zainstalowalem FC5 na dysku F. Wszystko ładnie poszło, ale nie mam menu wyboru uruchamia sie windows jak kiedys... F -?? dziwne 1)zależy gdzie Grub się zainstalował Narka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adalberd Napisano Kwiecień 8, 2006 Autor Zgłoszenie Share Napisano Kwiecień 8, 2006 secondary master dysk dla fedory 5 literka dysku: F Zainstalowalem FC5 na dysku F. Wszystko ładnie poszło, ale nie mam menu wyboru uruchamia sie windows jak kiedys... F -?? dziwne 1)zależy gdzie Grub się zainstalował Narka Tzn. C D E F to partycje widoczne z windowsa C D E to dysk primary master F to dysk secondary master gdzie zainstalowałem FC5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...