jaro33 Napisano Kwiecień 11, 2006 Zgłoszenie Share Napisano Kwiecień 11, 2006 Czy to normalne bezpieczeństwo # ls -l | more razem 322264 ................//edit// usunięto z błędami lrwxrwxrwx 1 root root 30 mar 25 01: lrwxrwxrwx 1 root root 16 kwi 1 16:25 drwxr-xr-x 3 root root 4096 mar 25 01:11 silc czy mam świństwo jakieś A nie znam się na bezpieczeństwie i nie wiem jakie logi przeanalizować , ale i tak pewnie zostały przeczyszczone , czy mi się jedynie zdaje ? narka znalazłem coś takiego http://lists.debian.org/debian-user-polish...5/msg00529.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
exbros Napisano Kwiecień 11, 2006 Zgłoszenie Share Napisano Kwiecień 11, 2006 A mnie to sie wydaje, ze sam to "narzedzie" do brute-forcea zainstalowales, tylko o tym nie "pamietasz" Pakiet cracklib*.rpm jest skladnikiem core systemu, wiec chyba nie masz sie co martwic... Poszukaj w logach yuma/yumexa kiedy go zainstalowales i sprawdz kiedy pliki byly ostatni raz "dotykane" - to powinno raczej wyjasnic sprawe... Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaro33 Napisano Kwiecień 11, 2006 Autor Zgłoszenie Share Napisano Kwiecień 11, 2006 A mnie to sie wydaje, ze sam to "narzedzie" do brute-forcea zainstalowales, tylko o tym nie "pamietasz" http://pl.wikipedia.org/wiki/Atak_brute_force No tak skoro mówisz że to bezpieczne ja tylko upgrade robiłem narka edit [root@komp-15 log]# cat yum.log | grep cracklib_dict ale czyściłem wię może yuż nie ma cat yum.log Mar 27 01:56:35 Installed: yumex.noarch 0.99.14-1.0.fc5 Mar 27 15:14:38 Installed: gstreamer08.i386 0.8.12-4.fc5 Mar 27 15:14:43 Installed: arts.i386 8:1.5.1-1.2 Mar 27 15:14:54 Installed: gstreamer08-plugins.i386 0.8.12-2.fc5 Mar 27 15:15:06 Installed: gnomebaker.i386 0.5.1-4.fc5 Może są tylko logi ale po 27 marca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...