Skocz do zawartości

Po Zainstalowaniu Fc4...


rychu01

Rekomendowane odpowiedzi

witam...jestem początkujący w dziedzinie (_linuxa_ → Linuksa) ORT więc wybaczcie...

być może ktoś już poruszał ten problem, ale nie mam czasu żeby to sprawdzić...mianowicie

miałem do tej pory xp i podkusiło mnie doinstalować llinuxa fc4...wszystko poszło prawie bez problemu i fajnie chodzi, ale kłopot pojawił się kiedy xp zaktualizował się i zainstalował sp2...

od tej pory nie chodzi mi internet, więc wpadłem na pomysł ,że sformatuję partycje windowsa i zainstaluję xp od nowa...

niestety komp odpala instalatora xp z płytki ale tylko na chwile i się zawiesza...tzn pojawia się pierwszy komunikat, że sprawdza konfigurację urządzeń czy coś w tym stylu i na tym koniec...

jeśli ktoś zna jakiś sposób na rozwiązanie mojego problemu proszę o pomoc...

pozdrawiam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napisz coś bliżej - jak masz podzielony dysk hd - czy jest to ATA czy SATA,

ile masz partycji, i jak instalowałęś linux-a to gdzie umieściłeś grub-a (boot-loader)

jeśli chodzi o win xp to problem może wynikać ze złego podziału na partycje dysku hd,

jeszcze jedno - którego boot-loadera używasz do startu systemów win xp czy grub-a linux-a

co do wieszania się poczas startu z płyty instalacyjnej win xp - to problem może wynikać

w złym ustawieniu w biosie dotyczący ATA i SATA - jaką masz płytę główna.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witaj dzikiws

dysk mam podzielony na dwie partycje dla windowsa ntfs, no i dwie dla (_linuxa_ → Linuksa) ORT...

większość czynności przy instalacji fedory takich jak utworzenie partycji linuxowych i lokalizacja boot-loadera linuxowego pozwalałem wykonac automatycznie ...wydawało mi się że tak będzie najlepiej przy pierwszej próbie...

płytę główną mam asusa...co do ustawień biosu musiałbym zernąć...przed instalacją fc4 płytka instalacyjna xp chodziła normalnie...

Odnośnik do komentarza