Haspet Napisano Sierpień 19, 2006 Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 19, 2006 Próbuję uruchomić L2.exe i moim oczom ukazuje się taki o to komunikat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
McMonster Napisano Sierpień 19, 2006 Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 19, 2006 Sprawdź najpierw, czy masz zainstalowane sterowniki do karty graficznej i aktywną akcelerację. Jak nie wiesz, użyj komend: rpm -q kmod-ati kmod-nvidia glxinfo Z tej pierwszej wklej pierwsze 3 linijki, a z drugiej całość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Haspet Napisano Sierpień 20, 2006 Autor Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 20, 2006 (edytowane) [Haspet@localhost ~]$ rpm -q kmod-ati kmod-nvidia pakiet kmod-ati nie jest zainstalowany kmod-nvidia-1.0.8762-2.2.6.17_1.2157_FC5 i [Haspet@localhost ~]$ glxinfo name of display: :0.0 display: :0 screen: 0 direct rendering: Yes server glx vendor string: NVIDIA Corporation server glx version string: 1.4 server glx extensions: GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_SGIX_fbconfig, GLX_SGIX_pbuffer, GLX_SGI_video_sync, GLX_SGI_swap_control client glx vendor string: NVIDIA Corporation client glx version string: 1.4 client glx extensions: GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_EXT_import_context, GLX_SGI_video_sync, GLX_NV_swap_group, GLX_NV_video_out, GLX_SGIX_fbconfig, GLX_SGIX_pbuffer, GLX_SGI_swap_control, GLX_NV_float_buffer, GLX_ARB_fbconfig_float GLX version: 1.3 GLX extensions: GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_SGIX_fbconfig, GLX_SGIX_pbuffer, GLX_SGI_video_sync, GLX_SGI_swap_control, GLX_ARB_get_proc_address OpenGL vendor string: NVIDIA Corporation OpenGL renderer string: GeForce2 MX/AGP/SSE/3DNOW! OpenGL version string: 1.5.6 NVIDIA 87.62 OpenGL extensions: GL_ARB_imaging, GL_ARB_multitexture, GL_ARB_pixel_buffer_object, GL_ARB_point_parameters, GL_ARB_point_sprite, GL_ARB_shader_objects, GL_ARB_shading_language_100, GL_ARB_texture_compression, GL_ARB_texture_cube_map, GL_ARB_texture_env_add, GL_ARB_texture_env_combine, GL_ARB_texture_env_dot3, GL_ARB_texture_mirrored_repeat, GL_ARB_texture_rectangle, GL_ARB_transpose_matrix, GL_ARB_vertex_buffer_object, GL_ARB_vertex_program, GL_ARB_vertex_shader, GL_ARB_window_pos, GL_S3_s3tc, GL_EXT_texture_env_add, GL_EXT_abgr, GL_EXT_bgra, GL_EXT_blend_color, GL_EXT_blend_minmax, GL_EXT_blend_subtract, GL_EXT_clip_volume_hint, GL_EXT_compiled_vertex_array, GL_EXT_Cg_shader, GL_EXT_draw_range_elements, GL_EXT_fog_coord, GL_EXT_multi_draw_arrays, GL_EXT_packed_pixels, GL_EXT_paletted_texture, GL_EXT_pixel_buffer_object, GL_EXT_point_parameters, GL_EXT_rescale_normal, GL_EXT_secondary_color, GL_EXT_separate_specular_color, GL_EXT_shared_texture_palette, GL_EXT_stencil_wrap, GL_EXT_texture_compression_s3tc, GL_EXT_texture_cube_map, GL_EXT_texture_edge_clamp, GL_EXT_texture_env_combine, GL_EXT_texture_env_dot3, GL_EXT_texture_filter_anisotropic, GL_EXT_texture_lod, GL_EXT_texture_lod_bias, GL_EXT_texture_object, GL_EXT_vertex_array, GL_IBM_rasterpos_clip, GL_IBM_texture_mirrored_repeat, GL_KTX_buffer_region, GL_NV_blend_square, GL_NV_fence, GL_NV_fog_distance, GL_NV_light_max_exponent, GL_NV_packed_depth_stencil, GL_NV_pixel_data_range, GL_NV_point_sprite, GL_NV_register_combiners, GL_NV_texgen_reflection, GL_NV_texture_env_combine4, GL_NV_texture_rectangle, GL_NV_vertex_array_range, GL_NV_vertex_array_range2, GL_NV_vertex_program, GL_NV_vertex_program1_1, GL_SGIS_generate_mipmap, GL_SGIS_multitexture, GL_SGIS_texture_lod, GL_SUN_slice_accum glu version: 1.3 glu extensions: GLU_EXT_nurbs_tessellator, GLU_EXT_object_space_tess visual x bf lv rg d st colorbuffer ax dp st accumbuffer ms cav id dep cl sp sz l ci b ro r g b a bf th cl r g b a ns b eat ---------------------------------------------------------------------- 0x21 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 24 8 16 16 16 16 0 0 None 0x22 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 24 8 16 16 16 16 0 0 None 0x23 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 24 8 16 16 16 16 0 0 None 0x24 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 24 8 16 16 16 16 0 0 None 0x25 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 24 8 16 16 16 16 0 0 None 0x26 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 24 0 16 16 16 16 0 0 None 0x27 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 24 0 16 16 16 16 0 0 None 0x28 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 24 0 16 16 16 16 0 0 None 0x29 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 24 0 16 16 16 16 0 0 None 0x2a 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 16 0 16 16 16 16 0 0 None 0x2b 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 16 0 16 16 16 16 0 0 None 0x2c 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 16 0 16 16 16 16 0 0 None 0x2d 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 16 0 16 16 16 16 0 0 None 0x2e 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 0 0 16 16 16 16 0 0 None 0x2f 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 0 0 16 16 16 16 0 0 None 0x30 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 0 0 16 16 16 16 0 0 None 0x31 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 0 0 16 16 16 16 0 0 None 0x32 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 24 8 16 16 16 16 0 0 None 0x33 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 24 8 16 16 16 16 0 0 None 0x34 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 24 8 16 16 16 16 0 0 None 0x35 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 24 0 16 16 16 16 0 0 None 0x36 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 24 0 16 16 16 16 0 0 None 0x37 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 24 0 16 16 16 16 0 0 None 0x38 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 24 0 16 16 16 16 0 0 None 0x39 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 16 0 16 16 16 16 0 0 None 0x3a 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 16 0 16 16 16 16 0 0 None 0x3b 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 16 0 16 16 16 16 0 0 None 0x3c 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 16 0 16 16 16 16 0 0 None 0x3d 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 0 0 16 16 16 16 0 0 None 0x3e 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 0 0 16 16 16 16 0 0 None 0x3f 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 0 0 16 16 16 16 0 0 None 0x40 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 0 0 16 16 16 16 0 0 None [Haspet@localhost ~]$ P.S Przecież robiłem wszystko wg. tego http://faq.fedora.pl/#nvidia Edytowane Sierpień 20, 2006 przez lszk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
exbros Napisano Sierpień 20, 2006 Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 20, 2006 P.S Przecież robiłem wszystko wg. tego http://faq.fedora.pl/#nvidia No i dobrze zrobiles. Masz zainstalowane stery i wlaczona akceleracje... Pokaz jeszczeuname -r bo sie moze okazac ze masz juz najnowszego kernela 2.6.17-1.2174_FC5 a do niego kmoda nie masz... Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Haspet Napisano Sierpień 20, 2006 Autor Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 20, 2006 [Haspet@localhost ~]$ uname -r 2.6.17-1.2157_FC5 Ale teraz postanowilem Yum'em zaaktualizowac kmod-nvidia do nowszej wersji i teraz sciaga mi nowszy kernel 2.6.17-1.2174 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Haspet Napisano Sierpień 20, 2006 Autor Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 20, 2006 Teraz polecenie rpm -q kmod-nvidia zwraca: [Haspet@localhost ~]$ rpm -q kmod-nvidia kmod-nvidia-1.0.8762-2.2.6.17_1.2157_FC5 kmod-nvidia-1.0.8762-5.2.6.17_1.2174_FC5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
exbros Napisano Sierpień 20, 2006 Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 20, 2006 No i w porzadku Masz dwa kernele i odpowiednie 2 kmody. Sprawdz jeszcze raz czwarta linijke glxinfo czy jest "direct rendering: Yes" na najnowszym kernelu, i ponownie pusc instalacje. Chociaz cos mi sie widzi ze caly problem jest innego typu - chyba gra probuje uzyskac bezposredni dostep do AGP (co oczywiscie jej sie nie uda) lub odczytuje gdzies info o nim i cos sie jej nie podoba... Ale w tym przypadku pomoc Ci moze tylko ktos komu udalo sie ja uruchomic. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Haspet Napisano Sierpień 20, 2006 Autor Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 20, 2006 Cos mi sie wydaje ze z tą grafiką wcale dobrze nie jest. W grze racer, czasem samochód zanika, a jedna trasa jest cała czerwona. W Torcs jak wezme ustawie GL na best a nie compatible, samochody zanikaja. A z Lineage II jak było tak jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Daniello Napisano Sierpień 28, 2006 Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 28, 2006 Cos mi sie wydaje ze z tą grafiką wcale dobrze nie jest. W grze racer, czasem samochód zanika, a jedna trasa jest cała czerwona. W Torcs jak wezme ustawie GL na best a nie compatible, samochody zanikaja. A z Lineage II jak było tak jest Torcs jest linuksowy czy pod Windows ? Jak widać na tym screenie dużo rzeczy emulujesz Nawet ePSXe. Naprawdę nie trzeba, jest linuksowa wersja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fedajkin Napisano Wrzesień 1, 2006 Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 1, 2006 prrryyyy... odpalasz Lineage z wine, a wine nie podoła temu grzmotowi za żadne skarby... kiedyś udało mi się odpalić C1 wersję, ale to było ze dwa lata temu, teraz z wersjami C3 i C4 nie jest łatwo. Muszę jeszcze sprawdzić czy aby nowa Cedega nie łyknie C4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Naboo Napisano Styczeń 22, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Styczeń 22, 2007 Sprawdź najpierw, czy masz zainstalowane sterowniki do karty graficznej i aktywną akcelerację. Jak nie wiesz, użyj komend: rpm -q kmod-ati kmod-nvidia glxinfo Z tej pierwszej wklej pierwsze 3 linijki, a z drugiej całość. gdzie mam te code wpisać nie umiem aktywować agp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się