cudny90 Napisano Sierpień 30, 2006 Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 30, 2006 Witam, mam wielki problem gdyż jestem początkującym użytkownikiem fedory core 5 a mianowicie: potrzebuje zamontowac dyski ntfs z winxp. mam dysk 80gb jedna 10gb podstawowa na niej siedzi xp na drugiej partycji rozszerzonej znajduje sie ext3 22gb i swap 510mb i DUPERELKI NTFS cos kolo 40gb. Znalazlem duzo poradnikow ale z zadnego sie nie da zainstalowac .. na poczatku zainstalowalem moduł kernel-module-ntfs .. i tak nie wykrylo ... nastepnie wyczytalem ze trzeba przez yuma zainstalowac kmod-ntfs ... przez yuma jak ja na fedorce nie mam internetu gdyz posiadam karte PLANET WL-8305 ale za niedlugo przerzucam sie na neo wiec mam nadzieje ze jakos neostrade zainstaluje ... wiec jak mam zamontowac partycje ntfs?????? proszę was piszcie krok po kroku zebym mi sie udalo:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lszk Napisano Sierpień 30, 2006 Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 30, 2006 Najpierw urucvhom neta, potem yum update, a na końcu yum install kmod-ntfs. Co do neta, to poszukaj o ndiswrapper. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cudny90 Napisano Sierpień 30, 2006 Autor Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 30, 2006 Co do neta, to poszukaj o ndiswrapper. Nie mam zamiaru męczyć się z instalacją mojej ZAKUPKANEJ karty ze sie tak wyraze bo juz w mandrake'u sie tyyyle wybawilem dawno zee sie w pale nie miesci .. ndiswrapper nie pomaga gdyz trzeba stery acx i tu sie zaczynaja frytki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...