fruchte Napisano Wrzesień 9, 2006 Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 9, 2006 Jestem początkujący i niebardzo wiem jak zainstalować kartę telewizyjną. Mam fedorę 5, właśnie ją aktualizuję, więc będzie "świeża". Mam nadzieję, że w dobrym dziale to robię. Szukałem na necie (google), ale z tym co jest napisane jakoś nie mogę dojść do ładu. Mam kartę telewizyjną avermedia tv series go. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dj_oko Napisano Wrzesień 9, 2006 Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 9, 2006 ?? Jak to "zainstalowac"? Po prostu ją wpinasz i odpalasz komputer. Ssytem powienien ją obsłużyć. Pisz dopiero, jak wtedy coś nie będzie działać. "Swieży system"? Nie przesdzaj:) Brudzi to sie Windows, a nie FC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fruchte Napisano Wrzesień 9, 2006 Autor Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 9, 2006 Widzę, że niezbyt precyzyjnie się wyraziłem. Zainstalowałem system już jakiś czas, zaktualizowałem i teraz postanowiłem zająć się telewizją. Włączyłem tvtime i ustawiłem co potrafiłem. Jest niebieski ekran i napis "brak sygnału", po przeszukiwaniu kanałów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DAREK WL. Napisano Wrzesień 10, 2006 Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 10, 2006 Nie doradze ci przyjacielu nic nowego ale chciałbym cie zapytac ; gdzie w programie TVTIME znalazłes opcje przeszukaj kanały , bo ja przejrzałemmenu tego programu i nie moge nic takiego znaleźć :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...