Fatal@Error Napisano Sierpień 23, 2004 Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 23, 2004 zainstalowałem Nvidie i mam problema, odpalam KDE tylko jak jestem na root, jak na userze nie ma szans odpalić wywala mi błąd że nie może zlokazlizować xservera czy cos podobnego oco chodzi i jeszcze amm drugi problem nic nie umie zapisać w menu ani usunąć kurde (_niewiem_ → nie wiem) ORT oco łazi pomocy. ps. ej to że jestem nowy na tym forum to nie znaczy że jestem początkujący i nieznaczy ze nie mozecie mi odpowiedzieć, z linuxikami bawie sie kilka lat ale fc2 mam od niedawna i prosze o jakieś porady, bo nie znam błędów tego (_linuxa_ → Linuksa) ORT a ma ich w cholere i jeszcze troche choć to całkiem miły systemik. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
McGiwer Napisano Sierpień 24, 2004 Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 24, 2004 ps. ej to że jestem nowy na tym forum to nie znaczy że jestem początkujący i nieznaczy ze nie mozecie mi odpowiedzieć Moze nie nikt nie chce Ci odpowiedziec, ale po prostu nikt nie wie. Jeszcze nie skonczyly sie wakacje i moze niektorych specow moze jeszcze nie byc Czy po zainstalowaniu sterownikow NVIDII zmieniales moze kernel? Jesli tak to powinienes odinstalowac stery, a pozniej zainstalowac jeszcze raz na nowym kernelu. Co do drugiego pytania nie znam niestety odpowiedzi, poniewaz nie uzywam KDE. Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...