Skocz do zawartości

Wifi Pod Fedorą.

LonelyWolf

Rekomendowane odpowiedzi

Przeszukując forum widziałem że ten temat przewinął się już parokrotnie. Ale ponieważ jestem nowym użytkownikiem linuksa, tzw lamerem :D i jestem całkiem zielony w tym temacie, chciałbym prosić o opis krok po kroku co należy zrobić by uruchomić WiFi.

Fedora 6.0 niestety nie wykryła mojej karty WiFi. Wykryła jedynie zwykłą sieciówkę.

Moja karta to D-Link DWL-G520.

Znawców tematu proszę o opisanie całego procesu uruchamiania WiFi co na pewno posłuży mnie a także innym użytkownikom będącym w początkowych etapach poznawania linuksa.

Dziękuję z góry serdecznie za pomoc.

Wklej wynik polecenia lspci i lspci -n, zwlaszcza ten drugi wynik mnie interesuje bo pokaze czy linux wykryl twoja karte.

Co prawda skasowalem to co wczesniej napisalem gdyz sie pospieszylem ale juz wstepnie moge powiedziec, ze na 90% bedzie dzialac

na madwifi, lspci -n w którejs z linii zobaczysz przy któryms urzadzeniu cos takiego 3a68:0020 albo cos takiego 168c:0013, to juz jest calkiem dobrze i na 99% bedzie dzialac, potem napisz czy masz inne jeszcze karty sieciowe, a dokladnie jeakie czy zintegrowana czy druga pci moze jednak napisze te lopatlologie, byc moze bedzie ja trzeba dla ulatwienia wylaczyc w biosie zintegrowana, tyle ze chwilowo nic nie wylaczaj.

Potem napisz jaki masz kernel czyli wynik uname -r

Sciagnij zródelka kernela, jak nie wiesz jak, to napisz, moze sie cos wymysli, napisz czy masz zainstalowany juz pakiet madwifi, jak nie to sciagnij zródelka z www.madwifi.org, napisz czy na dhcp chodzi towja siec to wtedy trzeba tez dhcp-client czy tez