radzik Napisano Grudzień 23, 2006 Zgłoszenie Share Napisano Grudzień 23, 2006 Na poczatku musze napisac ze jestem kompletnie zielony w tym systemie. Probowalem przejsc ze "slynnej" windy na linuksa. Wszystko bylo ok do czau. Chcialem skopiowac sobie wazne pliki (zdjecia, dokumenty itp.) z dysku USB, po podlaczeniu go, system wykryl go elegancko ale co sie okazalo przy probie otworzenia dysku wyskakuje: blad odczytu albo blad mnt/removable (czy jakos tak), bardzo sie tym rozczarowalem bo myslalem skoro jest tyle plusow ktore przemawiaja na korzysc tego systemu to bylem przekonany ze z tym nie ma w ogole problemow, jednak sie mylilem. Nie moge ani zobaczyc plikow na tym dysku, ani tez nic na niego zapisywac. Jest to system plikow ntfs. Nie wiem czy mozna to jakos zrobic zeby chodzilo idealnie jak pod winda. Musialem niestety znow przejsc na windowsa bo tam nie ma zadnych powazniejszych problemow z moim dyskiem. Prosze o pomoc, jestem bardzo bardzo poczatkujacy to prosilbym tez o odpowiedzi ze szczegolami bo nie wiem czy sie polapie. Pozdrawiam. P.S Posiadam system Fedora Core 6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...