Sagem my401x Napisano Styczeń 11, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Styczeń 11, 2007 proszę o sterowniki do sagema my401x, żebym mógł coś przesyłać przez podczerwień Mobile Action MA-620 USB. z góry dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spyro Napisano Styczeń 11, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Styczeń 11, 2007 z tego co pamiętam to sterowniki są dołączone do kernela, lecz jak zrobić z nich porzytek to nie wiem mam irde na tym samym układzie i z tego wszystkigo leży nieurzywana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sagem my401x Napisano Styczeń 30, 2007 Autor Zgłoszenie Share Napisano Styczeń 30, 2007 Co to kernel? Bo zbytnio nie znam się na jakiś nazwach informatycznych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...