KozaCk Napisano Wrzesień 4, 2004 Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 4, 2004 Jestem początkującym użytkownikiem (_linuxa_ → Linuksa) ORT....i wybrałem FC2 (bo mówi sie ze jest dobry). Istota problemu polega na tym ze system niewykrywa mojej karty muzycznej (SoundBlaster awe64 na ISA). Troche poczytałeł i dowiedziałem sie ze jakis kudzu nienajlepiej wykrywa karty ISA. No te se sciągnołem ALSE...zainstalowałem(chyba wszystko dobrze) coś tam dopisałem do modules.conf co pisze na stronie ALSA i pisze zeby wklepac "modprobe snd-sbawe" i wtedy bash zgłasze ze "command not found". co zrobić......i piszcie w miare prostym językiem pozdrawiam!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość _PaT Napisano Wrzesień 4, 2004 Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 4, 2004 Wierzę w Ciebie, może uda Ci się to samodzielnie zainstalować zgodnie z opisem, który znalazłeś. Na początek polecam http://rtfm.bsdzine.org/. Aby wykonywać polecenie modprobe musisz być zalogowany jako pełny root (czyli nie przez komendę su root lecz normalnie, tak jak logujesz się na swojego użytkownika). Powodzenia !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KozaCk Napisano Wrzesień 4, 2004 Autor Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 4, 2004 Dzięki za pomoc!! udało mi sie.....głos mam!! tylko jest taki jeden mankament czemu widzi moją karte jako SB 16, a nie jak jest w rzeczywistości sb awe64?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...