neomart Napisano Luty 4, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Luty 4, 2007 Witam, Od razu napisze ze jestem początkującym użytkownikiem Linuksai ze nie wiem jak sie za to za brać. Mianowicie mam internet "na kabelku" i normalnie podpięty do modemu zintegrowany na płycie głównej. Nie wiem dokładnie co to za typ łącza ale coś takiego jak jeszcze nie było stałych łącz w polsce (rozpowszechnionych) . Czyli mam normalną nazwe uźtkownika [email protected] i do tego jakieś dziwne hasło. Numer to 0203130 czy jakoś tak, ale mysle ze wiecie o co mi chodzi. Po prostu nie wiem jak sie za to zabrać, bo ja tu ani zadnych ustawień internetowych nie widze ani nic, a na wiki i faq tego nie ma. Gdy korzystam z opcji szukaj to wyskakują mi same nesotrady, wiec prosze o pomoc pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pit664 Napisano Luty 4, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Luty 4, 2007 Witaj, wygląda że korzystasz z "pakietów internetowych TP", do tego potrzebne jest skonfigurowanie połączenia modemowego. Aby zacząć o tym myśleć, trzeba zidentyfikować Twój modem (podaj model) i jeszcze jakiej dystrybucji używasz, domyślam się, że Fedora ale który numer? 5, 6? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
neomart Napisano Luty 4, 2007 Autor Zgłoszenie Share Napisano Luty 4, 2007 takk, tak wlasnie o te pakiety TP mi chodzi.. mam wlasnie cos takiego. A co do modemu.. to nie wiem jak to sprawdzic, bo fizycznie sie raczej nie da, czy istnieje jakis kod do konsoli który by mi wypisal nazwy urzadzen?bo tak w fedorze nie umie tego sprawdzic. Uzywam fedory 6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pit664 Napisano Luty 4, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Luty 4, 2007 Jeżeli to modem zintegrowany, to możesz sprawdzić po modelu płyty głównej. Pod fedorą możesz sprawdzić w konsoli jako root: lspci | grep Modem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...