Skocz do zawartości

Czy poradzę sobie z fedorą?


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem kompletnie zielony jeżeli chodzi o system operacyjny linux. Od małego wychowałem się na windows. Czy poradzę sobię z takim systemem operacyjnym jak fedora?

Słyszałem że jest to jedna z lepszych dystrybucji ... dlatego chciałbym się uczyć na nowych rzeczach ale nie wiem jak to wyjdzie....

moze jakies wskazówki gdzie powinienem szukać podstawowych rzeczy skąd się uczyć itd?

wszystko isę może przydać.

z góry wielkie dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zasadzie bez większych stresów, jeśli to będzie tylko i wyłącznie zainstalowanie systemu w celu "pooglądania". Najlepiej żebyś miał jakiś stary dysk twardy, nie koniecznie taki stary i wolny ;) chodzi o to, że np. po przesiadce na nowszego twardziela został Ci dziadek w szufladzie, którego możesz użyć do eksperymentów. Innym rozwiązaniem jest zainstalowanie (_linuxa_ → Linuksa) ORT na innej partycji, jeśli wiesz jak sobie wygospodarować jakąś partycję na istniejącym dysku, to poradzisz sobie z instalacją!

 

A teraz te , ale....

- musisz umieć czytać instrukcje, nie zawsze są po polsku, najczęściej w "normalnym" dla cyfrojebów języku EN;)

- od cholery cierpliwości i łącza do internetu (jest całe mnóstwo porad od innych zapaleńców)

- a tak pozatym to jest niebezpieczne, można zostać maniakiem....

 

Czego Ci życzę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

moje spostrzezenie zwiazane z 'radzeniem' sobie z dystrybucja.

nie wiem czemu, ale o wiele latwiej mi zarowno zarzadzac systemem jak i sie po prostu nim bawic w Gnome niz w KDE. Ostatnie miesiace zabawilem w KDE - co rusz jakis malutki problemik, a KDE prowokuje do naprawiania poprzez wszelkie GUI-konfiguratory.... W Gnome jest tego mniej, bardziej przejrzysty stal sie dla mnie Linux.

Ale to tylko subiektywne spostrzezenie.. :wink:

 

sparky

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach