Jesiu Napisano Luty 23, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Luty 23, 2007 [root@localhost ~]# yum install wine Loading "installonlyn" plugin Existing lock /var/run/yum.pid: another copy is running. Aborting. kiedy wpisuje komende wyświetla mi się takie coś i tak jakby nie widać żadnej różnicy Jestem początkujący i nie wiem jak obchodzić takie problemy Czekam na odpowiedź i z góry dziękuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotreek23 Napisano Luty 23, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Luty 23, 2007 [root@localhost ~]# yum install wine Loading "installonlyn" plugin Existing lock /var/run/yum.pid: another copy is running. Aborting. kiedy wpisuje komende wyświetla mi się takie coś i tak jakby nie widać żadnej różnicy Jestem początkujący i nie wiem jak obchodzić takie problemy Czekam na odpowiedź i z góry dziękuje Walnij taką komende z konsoli rm lock /var/run/yum.pid z roota powinno pomóc. BTW nie uruchamiasz dwóch Yumów? bo jak tak to zamknij jednego i wtedy bedzie dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kosi#1 Napisano Luty 23, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Luty 23, 2007 Pewnie po starcie systemu uruchamia się yum-updatesd (możesz ją wyłaczyć w SERVICES). Pewnie masz świeży system, musisz w takim razie troche poczekać bo yum przygotowuje update a troche MB do sciągniecia pewnie jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...