Kylu Napisano Luty 24, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Luty 24, 2007 Witam . Jestem początkującym linuxowiczem :] Używam Fedora Core 4. Mam problem z myszką podpiętą pod USB. Podczas instalacji wszystko bylo ok zainstalowałem sterowniki do USB myszka chodziła. Po uruchomieniu systemu jednak myszka przestała reagować . Co zrobić żeby myszka zadzialała ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siekiera Napisano Luty 24, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Luty 24, 2007 Opisać jaki sprzęt, mysza itp... Regulamin §4 punkt 3. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kylu Napisano Luty 25, 2007 Autor Zgłoszenie Share Napisano Luty 25, 2007 Więc sprzęt mam następujący : procek AMD Athlon dwurdzeniowy 3800+ , płyta główna MSI K9N SLI, karta graficzna GF 7300 GT, dysk Samsung 250GB Sata, monitor LG 1752S. Jeśli chodzi o nieszczęsną myszke to jest firmy Easy touch , optyczna z rolką podpięta pod USB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kosi#1 Napisano Luty 25, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Luty 25, 2007 skoro masz takego kompa to czemu nie zainstalujesz FC6?? Które według mnie jest o wiele lepsze :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kylu Napisano Luty 25, 2007 Autor Zgłoszenie Share Napisano Luty 25, 2007 To co napisal Kosi#1 ;] nie bardzo rozwiazalo mój problem. Kosi#1 mam teraz na stanie Fedora Core 4 i nie chce mi sie sciagac 6. Pozatym jakichs ogromnych róznic chyba nie ma miedzy FC 4 a FC 6 pozdr :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
scotti Napisano Marzec 8, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Marzec 8, 2007 a moze jedna znaczaca? obsluga tej myszki :f Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...