lolobo Napisano Marzec 23, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Marzec 23, 2007 Zainstalowałem sobie FC6 i wszystko było by pięknie gdyby system wykrył moją karte sieciową. Sciągnołem sobie coś ze strony Nvidia (niby sterowniki ale pod fc5), ale nie pomogło, dalej system nie znajduje mojej karty. Próbowałem ją samemu dodać, ale nie wyszło. (mojej nie było na liście wyboru). Płyta NF7II na nForce2 Ultra 400 karta zintegrowana IC Plus IP1000 Gigabit Ethernet. Jestem totalnie zielony jeśli chodzi o Linuksa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...