cyrano Napisano Kwiecień 19, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Kwiecień 19, 2007 Witam wszystkich ! Moje pytanie pewnie wyda sie tendencyjne i banalne dla wiekszości z Was, ale ja jestem początkujący w linuksie a chce wiedziec wszystko o nim Moje pytanie brzmi: Czy można instalować dodatkowe pakiety środowiska KDE pracując w środowisku GNOME ? Czy nie powoduje to jakiś zaburzeń , oraz czy dodatkowe programy(pakiety) są widoczne w obu środowiskach ? POozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Coppertop Napisano Kwiecień 19, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Kwiecień 19, 2007 Tak, nie, tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cyrano Napisano Kwiecień 19, 2007 Autor Zgłoszenie Share Napisano Kwiecień 19, 2007 Hmmm wiec dlaczego niektóre programy dodatkowe sa opisane w chmurce po nacelowaniu myszka jako np. "Jakis tam program dla KDE" , tzn ze w srodowisku GNOME on juz nie dziala jak powinien ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Coppertop Napisano Kwiecień 19, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Kwiecień 19, 2007 nie, to znaczy, że został stworzony pod KDE i tyle. Wymaga KDE'owych bibliotek itp. Ale nie ważne, czy uruchomisz go pod Kde, Gnome, FluxBoksem czy pod gołym Xtermem. I tak będzie działał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karlik Napisano Kwiecień 19, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Kwiecień 19, 2007 Głównie chodzi o biblioteki potrzebne do działania, jeżeli masz jedno środowisko, a program pisany pod drugie często wystarcza mieć w systemie biblioteki. Jednak niektóre programy się nie nadają do drugiego środowiska, ponieważ są ściśle związane z jakimś programem, który jest przykładowo w "pakiecie" KDE (np. jakiś plug-in do konquerora) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...