Vaernil Napisano Czerwiec 23, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Czerwiec 23, 2007 Witam, wiem, że podobny temat jest niżej jednak nie rozwiązuje on mojego problemu. Więc tak, jestem totalnie zielony jeśli chodzi o Fedorę i systemy unixowe (miałem kiedyś Red Hata przez jakiś czas, ale za wiele się nie nauczyłem). Mój sprzęt jest w sygnaturce, ponadto środowisko Fedory to gnome. Niby system wykrywa kartę dźwiękową jednak nic mimo tego nie słychać (poza brzęczykiem procesora ). Oczywiście wszystko jest sprawne, głośniki włączone itd. Zainstalowałem ALSĘ, jednak mimo tego nadal nie mam dźwięku. Z tego co wyczytałem ALSA nie wspiera kart x-fi, rozumiem, że narazie musze uzbroić się w cierpliwość? Ale w takim razie czy moglibyście mi napisać krok po kroku co zrobić by mieć dźwięk przynajmniej na zintegrowanej karcie? (Chyba, że jednak da radę na tym x-fi). Podrawiam V. Edit. Jeszcze jedna sprawa, poszperałem na googlach i ciągle przewija się komenda "alsaconf". U mnie jej nie ma mimo zainstalowanego alsa-utils (i jestem rootem żeby nie było) [root@cyrus ~]# alsaconf -bash: alsaconf: command not found No nikt nie może mi pomóc? Alsaconf doinstalowałem ręcznie, z tego co zauważyłem w alsa-utils jej nie ma. Ale nawet używając alsaconf nie mogę sobie poradzić, nawet nie wiem którą kartę za bardzo wybrać. Jeśli to pomoże to dodam co wyświetla mi parę komend. Przypominam, że proszę jedynie o pomoc w instalacji karty dźwiękowej, nawet tej zintegrowanej. lspci 00:0e.1 Audio device: nVidia Corporation MCP55 High Definition Audio (rev a2) 03:07.0 Multimedia audio controller: Creative Labs SB X-Fi lsmod snd_usb_audio 98881 0 snd_usb_lib 26049 1 snd_usb_audio snd_rawmidi 35137 1 snd_usb_lib snd_hwdep 19145 1 snd_usb_audio snd_hda_intel 30945 1 snd_hda_codec 264897 1 snd_hda_intel snd_seq_dummy 12613 0 snd_seq_oss 40897 0 snd_seq_midi_event 16577 1 snd_seq_oss snd_seq 63201 5 snd_seq_dummy,snd_seq_oss,snd_seq_midi_event snd_seq_device 17109 4 snd_rawmidi,snd_seq_dummy,snd_seq_oss,snd_seq