Adamson Napisano Lipiec 10, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Lipiec 10, 2007 Witam:) Otoz 1spierpnia planuje wyjazd ma 3tygodnie. Na ten czas bede potrzebowal internet w swoim laptopie. I teraz prosilbym o doradzenie i o pewna informacje, a mianowicie: na stronie blueconnect pisze ze przez 30dni mozna testowac za darmo... Czy orientuje sie ktos na jakich warunkach to wszystko? Sam bym poszedl do ery sie dopytac ale niestety do najblizszego salonu mam 30km:) A jezlei nie blueconnect to co? patrzylem iPlus'a ale to wydaje mi sie ze starsznie drogo to wychodzi.... Za wszelkie uwagi bede wdzieczny-Pozdrawiam Adam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
@Kamills Napisano Lipiec 13, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Lipiec 13, 2007 W iPlusie nie ma takiej możliwości a z ery(blueconnect) dostałem emaila ponieważ sam jestem zainteresowany internetam na 1 miesiąć. Treść emaila od [email protected] : Witam W odpowiedzi na nadesłane pismo śpieszę poinformować, że jest możliwość rezygnacji a jej warunki określa punkt 4 regulaminu, cytuję fragment: "1. Abonent, który zakupił w niniejszej promocji zestaw z terminalem Option Icon, GlobeTrotter GT MAX, Huawei E620, Huawei E220, Merlin XU870 lub GlobeTrotter Fusion+, ma możliwość skorzystania z promocyjnych opłat abonamentowych usług w ciągu 30 dni kalendarzowych od momentu aktywacji karty SIM, z prawem rozwiązania w tym terminie Umowy z PTC bez naliczenia kary umownej. Rezygnacja może odbyć się według zasad opisanych poniżej: 1.1 Rezygnacja musi być złożona nie później niż w 30 dniu kalendarzowym od momentu aktywacji karty SIM 1.2 W celu złożenia rezygnacji, Abonent musi osobiście w miejscu zakupu złożyć pisemne rozwiązanie Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych w postaci Wniosku o Rezygnacje, oraz zwrócić zakupiony zestaw z terminalem do punktu sprzedaży sieci Era, w którym zawarł Umowę z PTC celem odstąpienia od Umowy Sprzedaży terminala. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży terminala jest możliwe tylko wówczas, gdy zestaw z terminalem będzie w stanie niezmienionym a w szczególności nie będzie posiadał wad określonych w pkt.IV ppkt 2. W przeciwnym razie odstąpienie od Umowy Sprzedaży nie będzie możliwe, a rozwiązanie Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych będzie sie wiązało z obowiązkiem zapłaty kary umownej określonej w pkt III ppkt 3 1.3 Wniosek o Rezygnacje powinien zawierać: numer Umowy z PTC, imię i nazwisko (nazwę) Abonenta, hasło Abonenta, datę i podpis Abonenta, potwierdzenie zwrotu zestawu z terminalem. 1.4 W momencie składania Wniosku o Rezygnacje, Abonent ma obowiązek okazać: oryginał Umowy zawartej z PTC oraz oryginał faktury na zakup zestawu z terminalem 1.5 Umowa ulega rozwiązaniu w dniu zgłoszenia Wniosku o Rezygnacje w punkcie sprzedaży. Do tego dnia będą naliczone opłaty wynikające z Umowy. Abonent zobowiązuje się do terminowego uregulowania tych opłat." Zapraszam do szczegółowego zapoznania się z regulaminem promocji: http://www.era.pl/pl/biznes/taryfy/bluecon...omocja/promocja Mam nadzieję, że powyższe informacje okażą się pomocne. z pozdrowieniami Michał Nowakowski konsultant ds. korespondencji Internetowe Biuro Obsługi Abonenta sieci Era [email protected] http://www.era.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamson Napisano Lipiec 15, 2007 Autor Zgłoszenie Share Napisano Lipiec 15, 2007 ale modem chyba trzeba kupic prawda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
@Kamills Napisano Lipiec 15, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Lipiec 15, 2007 Modem w opcji Blueconnect 99 (ta opcja podlega promocji) z 3 standardami, kosztuje 1,22zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamson Napisano Lipiec 16, 2007 Autor Zgłoszenie Share Napisano Lipiec 16, 2007 Modem w opcji Blueconnect 99 (ta opcja podlega promocji) z 3 standardami, kosztuje 1,22zł. hmm ale pozniej przy zrywaniu umowy chyba trzeba bedzie zaplacic za modem normalna cene mam racje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
@Kamills Napisano Lipiec 16, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Lipiec 16, 2007 Nie wiem, dzisiaj idę się spytać.Jak wrócę to ci powiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamson Napisano Lipiec 16, 2007 Autor Zgłoszenie Share Napisano Lipiec 16, 2007 ok czekam na kazde info od Ciebie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
@Kamills Napisano Lipiec 16, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Lipiec 16, 2007 Salon Ery jest u mnie zamknięty do 21.07.2007r więc nic z tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamson Napisano Lipiec 16, 2007 Autor Zgłoszenie Share Napisano Lipiec 16, 2007 Salon Ery jest u mnie zamknięty do 21.07.2007r więc nic z tego. oj.. tylko 1 masz w poblizu? a emaila bedziesz pisal? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
@Kamills Napisano Lipiec 17, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Lipiec 17, 2007 E-maila już napisałem i to była jego treść.Dzisiaj zadzwoniłem do biura obsługi abonenta(boa). Aktywacja kosztuje 200 zł Urządzenie musisz oddać w nienaruszonym stanie(bo jak nie to płacisz jeszcze 23 miesiące bo tylko na 24 miesiące można podpisać umowę) i napisać podanie o anulowanie umowy. Zwrotu aktywacji ani zwrotu pieniędzy za urządzenie nie dostajesz. Ja nie widze w tym żadnego interesu.(200 zł za 29 dni korzystania, nie możesz zerwać umowy w 30 dniu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamson Napisano Lipiec 17, 2007 Autor Zgłoszenie Share Napisano Lipiec 17, 2007 phi.... niech sie w d**e pocaluja..... za podawanie takich falszywych informacji ze niby zadarmo powinno sie karac. pozatym ja nie wierze ze bylby mozliwy zwrot.... zaloze sie ze tak czy siak jakas wade w modemie by znalezli i by mnie udupili na rok:) zostaje mi simdata;) ktora zreszta juz podlaczylem z N6230 i dziala elegancko;) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się